FANDOM

Конс (анг. Consus) — один з Тих, хто були до. На початку 1500-х, він став хранителем роду Джованні Борджіа, ассассіна, народженого в горезвісній сім'ї Борджіа.

БіографіяРедагувати

Опікунство ДжованніРедагувати

Конс стоїть поруч зі мною. Він спостерігає. Він не говорить багато. Тато говорить мені, що це не реально, але я бачу його.
― Джованні розмовляє з Консом.
У 1498 році, незабаром після його народження, Джованні Борджіа був виявлений мертвим. Ассассін Перотто Кальдерон зміг зцілити його передбачуваного сина після крадіжки Плащаниці, однією з Частинок Едему створеноюПершою Цивілізацією. 

Конс часто говорив в голові Джованні і давав йому поради, навіть один раз дозволяє Джованні читати лист, даний йому. 

Крім того, в 1503 році, Конс намагався переконати Джованні дати Яблуко Едему Фіоре Кавацца, коли вона прийшла, щоб отримати його для ассассінів, а потім порадив Джованні піти з Франческо Вечелліо і приєднатися до Братства Ассассінів.

Джованні падає на підлогу без свідомості. Я стаю на коліна поруч з ним. Його очі раптом відкриваються і незнайомець дивиться на мене. Особа Джованні змінюється на моїх очах!
― Марія розмовляє з Джованні в храмі.
Обличчя Джованні

Обличчя Джованні.

Коли Джованні і Марія Аміель поїхали в Храм Піфагора в кінці 16 століття, Вальт відреагував на Джованні як це було до нащадків першого цивілізації, блискучі з символами. 

Коли Джованні знепритомнів і прокинувся незабаром після цього, його обличчя змінилося здавалося б, древнє обличчя. Він говорив далеким і незнайомим голосом, де він стверджував що він Конс, Бог.

Випадкова вікі