FANDOM

Eraicon-Lineage.pngEraicon-AC2.pngEraicon-Brotherhood.pngEraicon-Revelations.pngEraicon-Renaissance.pngEraicon-Brotherhood book.pngEraicon-Revelations book.pngEraicon-Assassins.pngEraicon-featured.png

Клаудія Аудиторе да Фіренце
Клаудія.png
WomanIcon.png
Інформація
Батьківщина: Італія.png Італія, Флоренція
Дата народження: 2 січня 1461 рік
Період життя: Епоха Відродження
Фракції: Аудиторе.png Сім'я Аудиторе
AssassinLogo.png Асасини
Колір очей: Карий
Зброя: Венеціанський палаш
Поява: Assassin's Creed: Lineage
Assassin's Creed II
Assassin's Creed: Братство крові
Assassin's Creed: Відвертості (згадування)
Assassin's Creed: Embers
Assassin's Creed: Renaissance
Assassin's Creed: Brotherhood (книга)
Assassin's Creed: Revelations (книга)
Перша поява: Розплата за зраду (AC2)
Остання поява: Всі дороги ведуть (ACB)
Актор: Девері Джейкобс

Клаудія Аудиторе да Фіренцефлорентійська дворянка в епоху Відродженн, і член Ордену Асасинів. Вона була третьою дитиною Джованні та Марії Аудиторе . Молодшою сестрою Еціо і Федеріко та старшою сестрою Петруччо.

У 1476 році, Клаудія стала фінансовим бухгалтером міста Монтеріджоні, яка перебувала під керівництвом свого дядька Маріо Аудиторе. Місто процвітало під керівництвом Клаудії.

У січні 1500 року Монтеріджоні був обложений і в значній мірі зруйнований армією Борджіа, під командуванням Чезаре Борджіа. Проте прохоння брата Еціо, Марія та Клаудія відправилися не у Флоренція, а в Рим де стали власницями найпопулярнішого борделю міста "Квітуча троянда". Згодом Еціо прийняв свою сестру а Орден Асасинів.

В 1510 році, Клаудія тимчасово контролювала італійських асасинів, коли її брат подорожував на Близькому Сході, щоб знайти бібліотеку легендарного Альтаїра ібн Ла-Ахада у Масіафі. Вона обіймала цю посаду до повернення брата, наприкінці 1512, після чого той пішов у відставку.

БіографіяРедагувати

Раннє життяРедагувати

Клаудія народилася 2 січня 1461 року у Флоренції, як дочка флорентійського банкіра Джованні Аудиторе да Фіренце і його дружини Марії. У неї було два старших брата, Федеріко і Еціо та молодший брат Петруччо

В 1476 році, Клаудіа була заручена з Дуччо де Лука, члена іншої шляхетної родини у Флоренції. Зрештою, Клаудія чула чутки, що Дуччо зраджує її, і її брат Еціо помітив її емоційний стрес. Від імені Клаудії, Еціо відправився до Дуччо та побив його. Після цього стосунки між Клаудією і Дуччо закінчилися.

Через кілька днів їхній будинок — Палаццо Аудиторе був атакований вортою Пацці. Охоронці заарештували Джованні, Федеріко і Петруччо, залишив Марію в шоці. Клаудія і покоївка Аннетта взяли Марію і сховалися в Палаццо, поки  не приїхав Еціо. Після цього, Аннета забрала Клаудію і Марію до Паоли, в той час як Еціо відправився до Палацу Синьорії, щоб знайти свого батька і братів.

Незважаючи на зусилля Еціо, Джованні, Федеріко і Петруччо були страчені за неправдивими звинуваченнями в державній зраді за наказом флорентійської гонфалоньєра Уберто Альберті, який працював на Родріго Борджіа — Великикого магістра Ордену Тамплієрів. Клаудія і Марія благополучно проживали у будинку Паоли, який виявився борделем, в той час як Еціо помстився Уберто Альберті. 

Життя в МонтеріджоніРедагувати

CDC 2 v.png

Еціо, Клаудія і Марія у Віллі Аудиторе.

Після смерті Уберто Еціо відвіз Клаудію та Марію до свого дядька Маріо Аудиторе в Монтеріджоні.

Вони подорожували через сільську місцевість Тоскани, поки вони не потрапили в засідку ворога Еціо, В'єрі Пацці, поруч з Монтеріджоні. Після недовогої сутички Еціо та людей Пацці, прийшов на допомогу Маріо, який потім відвів родичів до Монтеріджоні. Спочатку Еціо хотів покинути віллу та вирушити з сім'єю до Іспанії, але дізнавшись від Маріо, що його батько колись був асасином, який повинен був вбити всіх тамплієрів зі списку, Еціо залишився.

Через деякий час, Маріо сказав Клаудії стежити з фінансами Монтеріджоні і записувати все в книгу, Калудія не привикла до такого життя, але з часом вона почала звикати до життя на віллі, поки Еціо вбивав тамплієрів.

ACoP 10 v.png
Під час подорожей Еціо, він час від часу повертався в Монтеріджоні, щоб відновлювати місто. Згодом Клаудія одружилася на одному з капітанів Маріо та народила дитину.

1 січня 1500 року брат і дядько Клаудії повернувся зі своєї подорожі в Римі. Усе місто готувалося до дня народження Клаудії, яке було наступного дня. Пізніше в той же день, Клаудіа приєдналася до Еціо, Марії, Маріо, Нікколо Макіавеллі і Катерини Сфорца, де Еціо розповів їм про свій вибір - залишити Родріго Борджіа в живих та про зустріч з Мінервою під Ватиканом.

Наступного ранку, на день народження Клаудії, Монтеріджоні був обложений Чезаре Борджіа. Клаудія її мати та жителі Монтеріджоні заховалися під віллою. Проте Маріо вбили, а Еціо поранили. Прибувши в безпечне місце Еціо сказав їм, що Маріо вибитий, а вони повинні вирушати до Флоренції. Тим не менш Марія та Клаудія вирушили до Риму.

Власниця "Квітучої Троянди"Редагувати

Ezio Claudia Maria.jpg

Еціо, Клаудія та Марія в "Квітучій Троянді".

Клаудія і Марія вирушили в Рим, де вони зустрілися з Нікколо. Нікколо підозрював, що Еціо відвідає куртизанок в борделі.

Розмовляючи з куртизанками, Клаудія і Марія приєдналися Еціо, який щойно повернувся з невдалої спроби врятувати власницю борделю в Мадонну Соларі, від работорговців. Клаудія запропонувала взяти на себе право власності на бордель, на превелике невдоволення Еціо.

За запитом Марії, Еціо погодився, і Клаудія та її куртизанки почали шукати інформацію про місцезнаходження викраденої Катерини Сфорца. Клаудія продовжувала керувати куртизанками кілька років, а в 1503 році, вона приєдналася до асасинів,.

PTrail 2.png

Після бійки в борделі.

Одного разу на бордель напали солдати. Клаудія в бажанні захистити своїх дівчат взяла ніж та вбила кожного нападника. Еціо, який прибув на допомогу був вражений зусиллями Клаудії.

Коли Еціо став наставником італійських асасинів він прийняв в орден свою сестру. Вона як і всі асасини отримала мітку на руці та зробила Стрибок Віри.

Наступного року Марія захворіла і почала згадувати Джованні, Федеріко і Петруччо знову, і через деякий час, вона померла. Клаудія отримала одноосібний контроль над куртизанками, але в тому ж році, вона була захоплена залишками людей Борджіа на чолі з Бруно. Проте Еціо і Нікколо вдалося врятувати Клаудію.

Служба асасинамРедагувати

Tutte Le Strade Portano A... 3.png
Еціо продовжував ганятися за Чезаре, і врешті-решт йому вдалося вбити великого магістра тамплієрів під час облоги Віани в 1507 році. Клаудія продовжувала служити асасинам, діючи в якості радника Еціо. У 1510 році Еціо виявив листа від свого батька, в якому був детальний опис розташування бібліотеки Альтаїра ібн Ла-Ахада, наставника Сирійського Ордену Асасинів і одного з найбільш легендарних асасинів. Він відправився в Масіаф в надії знайти бібліотеку. Під час його подорожі Еціо часто листувався з Клаудією, розповідаючи їй все, що йому доводилося бачити. Він також про свої почуття до Софії Сартор. Наприкінці 1512 року Еціо повернувся в Рим з Софією, яка стала його дружиною після весілля у Венеції

Пізнє життяРедагувати

Клаудія вийшла заміж ще раз, і залишилася зі своїм новим чоловіком в Римі. Клаудія часто відвідувала Еціо та Софію на віллі в тосканському селі, і полюбила своїю племінницю та племінника Флавію і Марчелло.

Особистість та характерРедагувати

Invito In Extremis 1.png

Розмова Еціо і Клаудії.

В її молоді роки, було видно, що Клаудія була занадто розпещена Джованні. Через її характер, Джованні був змушений підняти її придане в 1000 флоринів. Часом, вона скаржилася на Маріо, який доручав їй справи вілли.

Її здатність в керуванні бізнесом стала корисним. Незважаючи на початковий протест Еціо - взяти на себе бордель в Римі, під її керівництвом, "Цвітуча Троянда" став найпопулярнішим борделем в місті.

Під час її керівництва "Цвітучою Трояндою" Клаудія демонструє любов до своїх дівчаток і готовність захищати їх. Коли Борджіа напали на публічний будинок, Клаудія захистила його, вбивши усіх нападників, озброївшись лише з одним кинджалом.

Цікаві фактиРедагувати

  • Клаудія, як і більшість персонажів, не старіє протягом гри ACII і вона завжди знаходиться на Віллі Аудиторе протягом 23 років.
  • Взаємодія Еціо з Клаудією відбувається тільки тоді, коли він приходить на віллу забрати гроші зі скрині.
  • Ім'я "Клаудія" походить від латинського "Клаудіус" - "кульгавий, каліка", але також від "Клаудіо" - "закрити, укласти, посадити, заховати".
  • У книзі Олівера Боудена Марія і Клаудія живуть не на віллі Аудиторе, а ховаються в монастирі, чия абатиса - давня знайома Маріо. Пізніше вони все-таки перебираються на віллу Аудиторе.
    • Крім того, в книзі згадується, що Клаудія стає послушницею в цьому монастирі в 1478-му році. Однак, абатиса дозволила їй порушити клятву, вважаючи, що життя черниці не підходить Клаудії, і та вийшла заміж за "капітана-лейтенанта".
  • На початку Братства крові Клаудії 38 років, але вона така ж молода, як і раніше.
  • Коли Клаудія стає асасином, вона одягнена в такий же одяг, що і Марія в Assassin's Creed: Bloodlines та Assassin's Creed II.
  • У Базі даних Анімуса не написано, що Клаудія стала асасином. Це можна пояснити тим, що інформація ця не була відома на момент створення статті.
  • Після кожної послідовності у Відвертостях йде ролик, де Еціо пише Клаудії листи про свої пригоди.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі