FANDOM

Eraicon-AC2Eraicon-RenaissanceEraicon-Templars

Карло Грімальді
CarloGrimaldiDatabaseRender
ManIcon
Інформація
Батьківщина: Монако
Дата народження: 1445
Дата смерті: 14 вересня 1485
Місце смерті: Палац дожів
Убитий/убита: Еціо Аудиторе
Головні союзники: Італійський орден тамплієрів

Карло Грімальді (1445 – 1485) – вельможа, італійський тамплієр, член Венеціанської Великої Ради.

Біографія Редагувати

Спонукуваний жагою до влади замолоду Карло перебрався зі свого палацу в Монако до Венеції, де швидко зблизився з венеціанською владою. Він вмів зберігати таємниці і їх йому охоче довіряли, завдяки чому Грімальді потравив до Ради десяти.

Якось, прийдячи у будинок Ігнасіо Контаріні, голови ради, Грімальді зустрівся із дочкою господаря. Знаючи про його репутацію, вона попросила Карло про допомогу і довірила свою таємницю. Дівчина розповіла, що батько вибрав для неї нареченого, але вона хоче втекти з сином одного із слуг. Вони любили один одного з самого дитинства і планували сховатися від гніву її батька в Мілані, почавши нове життя. Карло запропонував їй тієї ж ночі залишити Венецію на одному з кораблів. Закохані прислухалися його пораді. Однак, коли пара опинилася на кораблі, їх зупинив Ігнасіо. Карло отримав нагороду за вірність родини Контаріні, а справжню любов дівчини стратили… Вдячний Ігнасіо познайомив Грімальді з самим дожем, а той й дав йому місце у Раді Десяти.

План вбивста дожа та смерть Редагувати

Невдовзі після прибуття Еціо Аудиторе у Венецію Карло попередив свого соратника Еміліо Барбаріго про появу їх ворога. У 1485 році Грімальдо провів зустріч з Марко і Сільвіо Барбаріго, Данте Моро, а також магістром ордену тамплієрів Родріго Борджіа, щоб обговорити вбивство дожа. Тамплієри бажали позбутися дожа Джованні Моченіго, який відмовлявся перейти на їх бік, а на його місце поставити свою людину.

Супостати дійшли до висновку, що найкращим способом буде отруїти Моченіго. Грімальді зустрівся з дожем у палаці правителя, давши йому отруєне вино. Еціо з’явився запізно, дож вже випив напій. Моченіго майже відразу помер від дії отрути. Грімальді намагався втекти від асасіна, нацькувавши на нього стражу, проте Аудиторе наздогнав Карло і завдав смертельного удару противнику.   

Риси характеру Редагувати

Карло – політик до мозку кісток, хитрий і жадібний, амбітний чоловік. Його плани були ретельно продумані, а сам Грімальді блискавично пристососвувався до різних ситуацій. Хоча зіткнувшись віч на віч з Еціо, Карло повів себе боягузливо, той факт, що він залишався у Венеції незважаючи на звістки про появу асасіна каже про те, що він був мужнім чи просто впертим.

Карло також був харизматичною людиною, яка легко завоювала прихильність дожа. Дож не знав про справжні наміри свого, здавалося, поплічника до останнього моменту, а це каже про добрі взаємини Грімальді з іншим оточенням правителя.

Крім того, він був стратегом, робив все заради своїх особистих інтересів, холоднокровна постать.  

Випадкова вікі