FANDOM

PL Treasure HunterHQ.png Той, хто примножує знання, примножує скорботу.

Дана стаття містить багато спойлерів, а можливо і повний переказ. Якщо ви не любите дізнаватися про щось завчасно, радимо Вас припинити читання і пройти мимо.

PL Broken-heartedHQ.png Тут ми прагнемо звільнити розум людей.

Це заготовка статті, яка потребує допису. Ви можете допомогти Вікі Assassin's Creed, виправивши або доповнивши її.

Eraicon-ACmovie.pngEraicon-Assassins.png
Каллум Лінч
Каллум Лінч 1.jpg
ManIcon.png
Інформація
Період життя: Сучасність
Сім'я: Джозеф Лінч (батько)
Фракції: AssassinLogo.png Асасини
Поява: Assassin's Creed (фільм)
Актор: Майкл Фассбендер

Каллум Лінч — сучасний нащадок асасина Агілара, який проживав в XV столітті в Іспанії, син Джозефа та Мері Лінч, а також нащадок французького асасина XVIII століття Арно Доріана по материнській лінії. Каллум переживав генетичні спогади свого предка, щоб здобути його вміння та протистояти тамплієрам.

Біографія Редагувати

У дитинстві Каллум Лінч побачив вбивство своєї матері, після чого його батько наказав йому втекти. З тих пір він завжди переховувався, живучи поза законом.

Він виріс і став злочинцем і повинен був бути страчений за вбивство сутенера. Проте, Тамплієри дізналися про його родовід і підробили його смерть, щоб отримати доступ до його генетичної пам'яті: до спогадів Агілара де Нерхи який проживав в часи Іспанської інквізиції, щоб знайти Яблуко Едему.

Каллум прокинувся на наступний день, вже перебуваючи в абстр в Мадриді, будучи одним з випробуваних Анимуса. Тривале знаходження в анімусом викликало у Каллума ефект просочування, через що він почав бачити образи Агілара в сьогоденні.

Цікаві фактиРедагувати

  • Каллум Лінч є нащадком Агілара. І їхні ролі грає один актор Майкл Фассбендер.
  • Ім'я "Каллум" означає "голуб" в перекладі шотландською, гальською та ірландською мовами.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі