FANDOM

Можливо ви шукали іншого персонажа з Altaïr's ChroniclesКадар.

Eraicon-AC1Eraicon-Secret CrusadeEraicon-Assassins

Кадар Аль-Саіф
Kadar Al-Sayf
ManIcon
Інформація
Батьківщина: Айюбіди Масіаф (можливо)
Період життя: Високе Середньовіччя
Дата смерті: 1191 рік
Місце смерті: Айюбіди Ізраїль, Єрусалим, Храм Соломона
Убитий/убита: Люди Робера де Сабле
Фракції: Орден Асасинів
Колір очей: Блакитний
Зброя: Прихований клинок
Меч
Поява: Assassin's Creed

Assassin's Creed: The Secret Crusade

Кадар Аль-Саіф - член Братства Асасинів в 12 столітті.

БіографіяРедагувати

Кадар був не підмайсром, але і не видатним асасином, і молодшим братом Маліка Аль-Саїфа. За його словами в Храмі Соломона ясно, що він захоплюється рангом і вмінням Альтаїра ібн Ла-Ахада.

Кадар не був повністю проінформований, навіщо вони прийшли в Храм Соломона і попросив Альтаїра, щоб він розповів.
Altaïr & Kadar

Альтаїр і Кадар в Храмі Соломона.

Альтаїр Ібн-Ла-Ахад розповів, що Тамплієри знайшли щось в цьому Храмі, і що їх Господар захотів, щоб вони їм перешкодили. Пізніше, Кадар опинився в виритому місці під Храмом з його братом і Альтаїром, вони бачили, що деякі Тамплієри йшли навколо внутрішньої частини стіни. Серед них був і Робер де Сабле, якого Альтаїр ненавидів і прагнув вбити, до заперечень Маліка. Коли Альтаїр ібн-Ла-Ахад показав себе Роберу і Тамплієрам, Кадар і Малік підбігли до нього, щоб приєднатися до битви. Однак, після того як Альтаїр був викинутий з приміщення, а Кадар був убитий, Маліку і Альтаїру довелося тікати. Коли асасин повернувся в Масіаф, він повідомив Аль-Муаліма, що Кадар і Малік мертві. Але в цей момент до кімнати зайшов сам Малік, щоб суперечити словами Альтаїра і показати, що помер тільки Кадар. Малік був дуже злий на Альтаїра за його безрозсудність і вважав, що без його зарозумілих дій, Кадар був би живий, а він не втратив би руку. Після смерті Кадара Малік довго не міг пробачити Альтаїра за провал у Храмі.

ГалереяРедагувати

Цікаві факти Редагувати

  • «Кадар Аль-Саїф» перекладається як «доля меча».
  • Кадар носить короткий одяг і темний капюшон, що показує, що він асасин не високого рангу і зараховується до захисників Масіафу.
  • У Кадара, на відміну від свого старшого брата, блакитні очі.

Випадкова вікі