FANDOM

Спогад.PNG Захисник Спогад.PNG
Guardian-memory.png
Інформація
Опис: На початку
Малік привів за собою ворогів. Мені потрібно захистити жителів нашого села. Я вирушу туди і врятую кого зможу.
Наприкінці
Я зробив все що міг, але все ж чимало наших братів сьогодні попрощалося з життям. Однак якби не я, жертв було б більше.
Гра: Assassin's Creed
Послідовність ДНК: Блок пам'яті 1
Предок: Альтаїр ібн Ла-Ахад
Дата: 1191 рік
Місце: Айюбіди.png Масіаф
Попередній спогад: Провал
Наступний спогад: Слава

Захисник ― третій спогад в першому блоці пам'яті Assassin's Creed. Мета Альтаїра ― захистити жителів Масіафу від нападу тамплієрів.

ПерсонажіРедагувати

ОписРедагувати

Альтаїр збирається допомогти іншим асасинам захищати село від нападників тамплієрів. На виході з фортеці він зустрічає Рауфа, які просить Альтаїра затримати тамплієрів, щоб жителі встигли врятуватися. Той погоджується допомогти.

СюжетРедагувати

Альтаїр покидає бібліотеку і рухається до виходу з фортеці. Там він зустрічає Рауфа з двома асасинами. 

  • Рауф: Альтаїр! Добре що ти прийшов. Потрібна твоя допомога! 
  • Альтаїр: Що сталося? 
  • Рауф: Тамплієри. Вони напали на село. Більшості селян вдалося втекти. Але... не всім. 
  • Альтаїр: Що від мене потрібно? 
  • Рауф: Відверни рицарів. Займи їх, поки я буду рятувати тих, хто попав в пастку. 
  • Альтаїр: Добре. 

Альтаїр біжить до села і натикається на декількох тамплієрів. Вони напали на нього, однак Альтаїру вдалося всіх здолати. Він просувався через село до воріт, попутно вбиваючи нападників, проте коли він туди прибув, асасинам було наказано негайно відступати в фортецю. 

  • Аббас: Припиніть битву і повертайтеся в Масіаф! Наказ Аль-Муаліма!

ПідсумокРедагувати

Альтаїр допоміг Рауфу, відволікаючи нападників, тим самим виграючи час інших асасинів для порятунку жителів і відступу до фортеці.

ГалереяРедагувати

Див. такожРедагувати

Випадкова вікі