FANDOM

До відкриття таємниці батька Редагувати

Еціо народився 24 червня 1459 року у Флоренції, Італія, в вельможній родині Аудиторе і був другою дитиною Джованні та Марії Аудиторе. До 17 років юнак, оточений флорентійською знаттю, вів розкішний спосіб життя. Навчанням хлопця займався видатний банкір Джованні Торнабуоні, який працював разом з його батьком.

У 1476 році Еціо разом зі своїм старшим братом Федеріко і друзями родини пішов на бійку з В’єрі Пацці і його людьми, що ворогували з Аудиторе. В самому початку сутички В’єрі потрапив камінням по обличчу Еціо, залишивши тому шрам на все життя. Під час зітхнення Еціо майстерно розправився з нацькованими супротивниками, але сам В’єрі не наважився вступати з ним в бій і накивав п’ятами. Після закінчення баталії Федеріко навчив Еціо обкрадати переможених людей та, після того як той назбирав досить коштів на лікування, відправився з ним до лікаря, щоб загоїти рану.

Після того, як лікар вилікував Еціо, на очі Федеріко попалася церква і він запропонував братові дістатися наввипередки на дах споруди. Еціо вийшов переможцем з гонки та, оглянувши краєвид, відправився до Христини Веспуччі. Пробравшись до будинку дівчини, Еціо відразу почав займатися з нею коханням, а поява вранці її батька стала для парубка неприємною несподіванкою. Еціо, маючи на хвості стражу, чкурнув якомога подалі. Зустрівшись з батьком у Палацо Аудиторе, Еціо вислухав свого батька, невдоволенного поведінкою сина. Однак Джованні з певним розумінням поставився до пригод Еціо, згадуючи свою молодість, а потім доручив синові доставити листа Лоренцо Медічі.

Повернувшись додому, Еціо натрапив на свого меншного брата Петруччо. Хворий Петруччо попросив Еціо дістати йому декілька пір’їн. Виконавши прохання, Еціо намагався вияснити, для чого це потрібно Петруччо, але той не поспішав присвячувати його до свого замислу. Далі Еціо побалакав зі своєю сестрою Клаудією. Та зі сльозами на очах розповіла Еціо про те, що її хлопец, Дуччо, зраджує їй з іншою. Знайшовши Дуччо Еціо побив його і наказав триматися подалі від його сестри. Далі Еціо натрапив на свою мати, Марію, яка доручила йому піти з нею до Леонардо да Вінчі і допогти їй доставити картини майстра. По дорозу назад, між Леонардо і Еціо зав’язалася розмова, що стала початком довгої вірної дружби між ними.  

Випадкова вікі