FANDOM

До відкриття таємниці батька Редагувати

Еціо після народження

Еціо відразу після народження.

Еціо народився 24 червня 1459 року у Флоренції, Італія, в вельможній родині Аудиторе і був другою дитиною Джованні та Марії Аудиторе. Здавалося, що дитина мертвонароджена, але слова батька привели його до тями. Еціо почав плакати, за що Джованні прозвав свого любого сина "борцем".

Відтак, до 17 років хлопчина, оточений флорентійською знаттю, вів розкішний спосіб життя. Навчанням його займався видатний банкір Джованні Торнабуоні, який працював разом з його батьком.

Еціо отримав шрам

Еціо отримав шрам на своїй губі.

У 1476 році Еціо разом зі своїм старшим братом Федеріко і друзями родини пішов на бійку з В’єрі Пацці і його людьми, що ворогували з Аудиторе. В самому початку сутички В’єрі потрапив камінням по обличчу Еціо, залишивши тому шрам на все життя. Під час зітхнення Еціо майстерно розправився з нацькованими супротивниками, але сам В’єрі не наважився вступати з ним в бій і накивав п’ятами. Після закінчення баталії Федеріко навчив Еціо обкрадати переможених людей та, після того як той назбирав досить коштів на лікування, відправився з ним до лікаря, щоб загоїти рану.

Після того, як лікар вилікував Еціо, на очі Федеріко попалася церква і він запропонував братові дістатися наввипередки на дах споруди. Еціо вийшов переможцем з гонки та, оглянувши краєвид, відправився до Христини Веспуччі. Пробравшись до будинку дівчини, Еціо відразу почав займатися з нею коханням, а поява вранці її батька стала для парубка неприємною несподіванкою. Еціо, маючи на хвості стражу, чкурнув якомога подалі. Зустрівшись з батьком у Палацо Аудиторе, Еціо вислухав невдоволення Джованні. Однак той, все ж таки, з певним розумінням поставився до пригод Еціо, згадуючи свою молодість, а потім доручив синові доставити листа до Лоренцо Медічі.

Повернувшись додому, Еціо натрапив на свого меншного брата Петруччо. Хворий Петруччо попросив Еціо дістати йому декілька пір’їн. Виконавши прохання, Еціо намагався вияснити, для чого це потрібно Петруччо, але той не поспішав присвячувати його до свого замислу.  

Friend 3 v

Перша зустріч Еціо з Леонардо да Вінчі.

Далі Еціо побалакав зі своєю сестрою Клаудією. Та зі сльозами на очах розповіла Еціо про те, що її хлопец, Дуччо, зраджує їй з іншою. Знайшовши Дуччо Еціо побив його і наказав триматися подалі від його сестри.  

Потім Еціо зусрів свою мати, Марію, яка доручила йому піти з нею до Леонардо да Вінчі і допомогти їй доставити до дому картини майстра. По дорозі назад, між Леонардо і Еціо зав’язалася розмова, що стала початком довгої вірної дружби між ними.  

Початок діяльності Редагувати

Пізнання своєї спадщини Редагувати

Ставши самою розшукованою людиною в місті, Еціо приймає рішення разом з матір'ю та сестрою покинути Флоренцію і прокласти собі шлях до Іспанії, але спершу на деякий час осісти в сімейній виллі в Монтериджоні. На підході до комунни їх зустрічає озброєний В'єрі разом зі свома людьми, але раптова і вчасна поява дядька Еціо, Маріо Аудиторе, з найманцями балансує сили й противнику вдається дати відсіч.

Маріо розповідає Еціо щодо зв'язку родини Аудиторе, в тому числі й Джованні, з ассассинами, намагаючись залучити юнака до справ ордену. Однак хлопак не зацікавлений в цьому і уперто має намір дістатися Іспанії. Розлючений, Маріо збирає військо і відправляється до Сан-Джиміньяно, де зупинився В'єрі. Дізнавшись про це і, зокрема, про те, що його знаходження в Монтериджоні викличе подальші напади з боку Пацці, Еціо поспішає до дядька і приймає безпосередню участь в битві.

Розпочавши наступ під покровом ночі, Еціо вдається прорватися до своєї цілі. На шляху він стає свідком зустрічі Родріго Борджіа, голови італійського ордену тамплієрів, з Якопо, Франческо і В'єрі Пацці, проте не втрачає голови й зіштовхується із останнім тільки після того, як інші тамплієри покидають місто. В короткій дуелі йому вдається подолати давнього ворога, але перед смертю розповісти що до чого той відмовляється.

Змова Пацці Редагувати

Еціо повертається до Флоренції у 1478 році з метою зібрати інформацію щодо змови тамплієрів проти Медічі, правлячої родини міста і друзів Аудиторе. В першу чергу хлопець відвідує Крістіну і дізнається, що вона вже заміжня. Попри певні почуття до Еціо, Крістіна вважала, що більше ніколи його не побачить, вирішивши не жити минулим. Чоловік її, Манфредо, має слабкість до азартних ігор і відповідні проблеми з боргами. Дізнавшись про те, що він потрапив в халепу, Еціо погоджується допомогти, врятувавши Манфредо від вірної смерті. На прощання, Еціо вимагає від горе-картаря бути гарним чоловіком для Крістіни, пригрозивши в іншому випадку особисто розібратися із ним.

Далі Еціо зустрічається з Леонардо. Да Вінчі робить йому другий прихований клинок і надає відомості про те, де можна знайти Ла-Вольпе, очільника місцевої гільдії крадіїв, який повинен володіти потрібними зачіпками щодо змови. Вийшовши на слід Ла-Вольпе, Еціо дізнається від нього, що в тамплієрів заплановане зібрання в катакомбах. Попри всі перепони на шляху, Еціо знаходить місце, звідки йому вдається підслухати розмову, із якої стає зрозуміло, що удар буде завдано наступного дня під час меси Медичі в соборі Санта-Марії-дель-Фйоре. За розрахунком Борджіа, в них вистачить ресурсів, аби перемогти і привести до влади лояльних їм людей.

Еціо намагався запобігти реалізації, проте Франческо Пацці і Бернардо Барончеллі виявилися спритнішими й змогли вбити Джуліано Медічі та травмувати Лоренцо. Втрутившись, Еціо рятує Лоренцо, відбившись від Франческо. Тим менш, досягти задуманого тамплієрам вдалося, у Флоренції вибухнули збройні сутички. Супроводивши пораненого правителя до безпечного місця, Еціо стає відомо, що Франческо помічений біля площі синьорії. Знайшовши Франческо на вершині будівлі, Еціо вступає в гонитву і, врешті-решт, вбиває ще одного Пацці. Якопо та іншим змовникам вдалося втекти.

Дещо пізніше Лоренцо розповідає Еціо про те, як колись впав у воду і був врятований Джованні Аудиторе, що стало початком тісною дружби між родинами. Лоренцо амністує Аудиторе у Флоренції, однак не може сказати напевне, куди заховалися інші змовники.

Але про це відомо Маріо. Всі п'ятеро розповзлися по Сан-Джиміньяно. Йдучи по слідам ворогів, Еціо без зайвих проблем ліквідує Антоніо Маффеї, Стефано де Баньоне, Бернардо Барончеллі й Франческо Сальвіаті, по крихтам збираючи зізнання про те, де перебуває їх очільник, Якопо. Зібравши все докупи, Еціо знаходить Якопо і вирішує спершу прослідкувати за ним. Якопо зустрічається із Борджіа і венеціанським тамплієром й купцем на ім'я Еміліо Барбаріго.

За невдачу заколоту проти Медічі, Борджіа безжально покарав Якопо, поранивши мечем й залишивши помирати. Прорвавшись повз варту, Еціо наносить вирішальний удар.

Редагувати