FANDOM

До відкриття таємниці батька Редагувати

Еціо після народження

Еціо відразу після народження.

Еціо народився 24 червня 1459 року у Флоренції, Італія, в вельможній родині Аудиторе і був другою дитиною Джованні та Марії Аудиторе. Здавалося, що дитина мертвонароджена, але слова батька привели його до тями. Еціо почав плакати, за що Джованні прозвав свого любого сина "борцем".

Відтак, до 17 років хлопчина, оточений флорентійською знаттю, вів розкішний спосіб життя. Навчанням його займався видатний банкір Джованні Торнабуоні, який працював разом з його батьком.

Еціо отримав шрам

Еціо отримав шрам на своїй губі.

У 1476 році Еціо разом зі своїм старшим братом Федеріко і друзями родини пішов на бійку з В’єрі Пацці і його людьми, що ворогували з Аудиторе. В самому початку сутички В’єрі потрапив камінням по обличчу Еціо, залишивши тому шрам на все життя. Під час зітхнення Еціо майстерно розправився з нацькованими супротивниками, але сам В’єрі не наважився вступати з ним в бій і накивав п’ятами. Після закінчення баталії Федеріко навчив Еціо обкрадати переможених людей та, після того як той назбирав досить коштів на лікування, відправився з ним до лікаря, щоб загоїти рану.

Після того, як лікар вилікував Еціо, на очі Федеріко попалася церква і він запропонував братові дістатися наввипередки на дах споруди. Еціо вийшов переможцем з гонки та, оглянувши краєвид, відправився до Христини Веспуччі. Пробравшись до будинку дівчини, Еціо відразу почав займатися з нею коханням, а поява вранці її батька стала для парубка неприємною несподіванкою. Еціо, маючи на хвості стражу, чкурнув якомога подалі. Зустрівшись з батьком у Палацо Аудиторе, Еціо вислухав невдоволення Джованні. Однак той, все ж таки, з певним розумінням поставився до пригод Еціо, згадуючи свою молодість, а потім доручив синові доставити листа до Лоренцо Медічі.

Повернувшись додому, Еціо натрапив на свого меншного брата Петруччо. Хворий Петруччо попросив Еціо дістати йому декілька пір’їн. Виконавши прохання, Еціо намагався вияснити, для чого це потрібно Петруччо, але той не поспішав присвячувати його до свого замислу.  

Friend 3 v

Перша зустріч Еціо з Леонардо да Вінчі.

Далі Еціо побалакав зі своєю сестрою Клаудією. Та зі сльозами на очах розповіла Еціо про те, що її хлопец, Дуччо, зраджує їй з іншою. Знайшовши Дуччо Еціо побив його і наказав триматися подалі від його сестри.  

Потім Еціо зусрів свою мати, Марію, яка доручила йому піти з нею до Леонардо да Вінчі і допомогти їй доставити до дому картини майстра. По дорозі назад, між Леонардо і Еціо зав’язалася розмова, що стала початком довгої вірної дружби між ними.  

Страта Аудиторе Редагувати

Heirloom 2 v

Еціо знайшов речі батька.

Допомігши матері, Еціо повернувся до Джованні. Батько доручив йому доставити два листи його компаньонам у місті, а ще піти до голуб’ятника і забрати листа для нього. Еціо погодився, виконавши прохання. А коли брав повідомлення, що надійшло до голубника, помітив, як варта Флоренції кудись поспішає.

Вдома Еціо очікував гармидер. Виявилося, що варта міста прийшла до них й затримала батька та братів. Дізнавшись, що їх тримають у в’язниці палацу Синьорії, й отримавши попередження про те, що стража також шукала і його, Еціо поквапився к Джованні, а наймичку родини, Анетту, попросив сховати мати й сестру.

Діставшись будівлі, де знаходилися батько та брати, Еціо переговорив з Джованні через тюремне віконце. Джованні прохав сина знайти в їх домівці сховок, в якому є скриня, взяти все з цієї скрині. Джованні додав, що ще там є лист і документи, які треба передати Уберто Альберті, Гонфалоньєру Флоренції й близькому другу родини. Зробивши все, як казав батько, Еціо знайшов одяг асасіна, зламаний прихований клинок і листа, в якому йшлося про змову проти Флоренції і сім’ї Аудиторе.

Еціо приніс компрометуючи документи Уберто. Юнак був упевнений, що його родину відпустять на наступний день, коли оприлюднять інформацію з листа в якості доказу їхньої невинності. Після зустрічі з Уберто, Еціо знову пішов до будинку Христини Веспуччі, з якою провів цю тревожну ніч.

LMS 6 v

Варта зупинила Еціо.

Наступного дня Еціо прийшов на площу Синьорії, очікуючи на виправдання своєї сім’ї, а побачив те, чого навіть уявити собі не міг. Уберто надав наказ стратити Джованні, Федеріко та Петруччо. Джованні прямо заявив про документи, які були доставлені Гонфалоньєру минулого вечора, як доказ їх невинуватості, однако Уберто стверджував, що нічого про це не знає. Еціо намагався крикнути, що Гонфалоньєр – брехун, проте його спроби запобігти страті були марні.

Еціо безпорадно спостерігав з натовпу, як батька й братів повісили. Він намагався прорватися до Уберто, але був схоплений вартою. Гонфалоньєр наказав вбити парубка, однак тому вдалося вирватися з ворожих лап та, прислухавшись до поради крадія, одного з друзів Джованні, вбігти від переслідувачів. Сховатися він вирішив у борделі, яким завідувала сестра наймички Аудиторе, Паола.     

Помста за родину Редагувати

Паола погодилася допомогати Еціо в його прагненні помститися Уберто. Вона навчила його кишеньковим крадіжкам і злиттю з натовпом. Крім того, Паола відправила Еціо до Леонардо да Вінчі, який міг відремонтувати прихований клинок Джованні, хоча й не знала, що за юнаком стежать.

Леонардо вдалося полагодити клинок. Під вечір у його майстерню прийшов представник варти й почав допитуватися у Леонардо щодо місцезнаходження. Да Вінчі переконував стражника, що нічого про це не знає, після чого незваний гість почав діяти кулаками. Еціо відчув щось недобре, підкрався до стражника ззаду і тихо вбив ворога.

JJE 3 v

Еціо завдає удару Уберто Альберті.

Отримавши боєздатний клинок, Еціо розшукав та вбив Уберто у дворі церкви Санта-Кроче, під час показу нової картини Вероккьо. Опинившись на подвір’ї біля зрадника, Еціо вичекав моменту і завдав смертельного удару. Він шалено накинувся на нього з натовпу і декілька разів пронзив Гонфалоньєра клинком, а після гордо заявив перед зібравшимися дворянами, що Аудиторе живі.

Вбивши Уберто, Еціо забрав листи, які ховав при собі Гонфалоньєр від Джованні, а також лист, який Уберто планував надіслати дружині і сину. Еціо вирішив не опускатися до рівня Уберто і відмовився читати знайдене. 

Початок діяльності як асасіна Редагувати

Пізнання своєї спадщини Редагувати

RA 4 v

Маріо передає Еціо меча.

Ставши самою розшукованою людиною Флоренції, Еціо разом з матір’ю і сестрою втік з міста, плануючи дістатися Іспанії і сховатися там. Вибравшись з Флоренції, першим ділом Еціо вирішив йти до свого дядька Маріо у Монтериджоні, в якого розраховував на укриття. Наблизившись до містечка, Еціо, Марія і Клаудія були зупинені В’єрі Пацці і його людьми, але на поміч своєчасно прийшов Маріо разом зі своїми найманцями.

Маріо розповів Еціо про асасинів, намагаючись залучити племінника до справ Ордену. Деякий час він навчав Еціо фехтуванню з надією, що той піде по стопам свої предків і теж стане на бік асасінів. Проте, Еціо відмовився навіть слухати про це, бажаючи відправитися в Іспанію заради безпеки матері і сестри.

Розлючений Маріо залишив Монтериджоні і відправився зі своїм військом до Сан-Джиміньяно, де знаходився В’єрі, бажаючи вбити його і полегшити становище Монтериджоні від терору Пацці. Почуваючи себе винуватцем і розуміючи, що його присутність є причиною постійних атак, Еціо відправився до Сан-Джиміньяно і прийняв пропозицію Маріо.

WGA 14 v

Еціо вбиває В'єрі.

Знайшовши Маріо, Еціо приєднався до нього і його найманців, прийнявши участь у наступу на містечко. Вони дочекалися настання темряви, а потім почали діяти. Еціо став свідком короткої зустрічі Родріго Борджіа з Якопо, Франческо й В’єрі Пацці, зробивши родину Пацці своїй ціллю. Маріо і найманці відволікли більшу частину вояків В’єрі, давши змогу Еціо підібратися до нього. Почалася дуель, Еціо виявився сильнішмс і вбив покидька.

Еціо намагався отримати від давнього ворога покаяння, однак підлість В’єрі залишалася непохитною до кінця. Еціо оскаженів і почав лаяти мерця. Заспокоївся лише після приходу Маріо, який нагадав хлопцю про традиції асасинів: з повагою ставитися до тих, кого вони вбивають.      

Змова Пацці Редагувати

Полювання у Венеції Редагувати