FANDOM

Eraicon-AC1Eraicon-AC2Eraicon-BrotherhoodEraicon-RevelationsEraicon-AC3Eraicon-The FallEraicon-The Chain
Тривале перебування на Анімусі викликало "Ефект просочування" так само, як і в Об'єкта 16. Причиною стало змішування генетичних спогадів минулого з реальністю.
AC2 Eagle Vision Code

Ефект просочування у Дезмонда.

Ефект Просочування — побічний ефект, що виникає у людини, після тривалого перебування в Анімусі. Ефект просочування дає людині вміння його предка, а також дозволяє переміщатися в минуле без Анімуса, і тоді людина може збожеволіти, а в крайньому випадку впасти в кому.

ІсторіяРедагувати

Деніел КроссРедагувати

AC3 Daniel Cross Bleeding Effect

Деніел страждає від Ефекту Просочування.

В Об'єкту 4, Деніела Кросса присутній Ефект Просочування після довго перебування в Анімусі. Він переживав спогади своїх предків Миколи та Інокентія Орлових.

У 1998 році вважалося, що Ефект Просочування стався в Деніела не через перебування в Анімусі. Пізніше було виявлено, що він був поміщений в стару версію Анімуса.

Щотижня Деніела оглядала лікарка Сунг та давала йому ліки. Але якщо Деніел знаходився близько біля Частинки Едему, то у нього траплявся рецедив.

Клей КачмарекРедагувати

[[Уоррен Відік|
640px-Bedroom glyph

Криваві написи Клея.

Уоррен Відік]] казав Люсі Стіллман, щоб та писала йому на e-mail повний аналіз Об'єкту 16, Клея Качмарека після перебування в Анімусі. Клей не міг контролювати Ефект Просочування і був доведений до безумства.

Він навіть не міг пригадати своє ім'я. Проте він напевно знав причину цього і власною кров'ю писав на стінах лабораторії Абстерго, щоб попередити наступні Об'єкти, тим самив вбивши себе. Його написи могли бачити тільки ті, у кого був Орлиний Зір.

Дезмонд МайлсРедагувати

AC2 Bleeding Effect

Дезмонд бачить постаті з минулого.

Об'єкт 17, Дезмонд Майлс, отримав Орлиний Зір та навички бою і паркуру від своїх предків, через Ефект Просочування. У нього були галюцинації спогадів своїх предків за межами Анімусу. 

З часом, симптоми Дезмонда почали рости і Люсі Стіллман зневірилася, що це можна зупинити.

Крім того, Десмонд почав плутати спогади предків з реальність, коли вона були в Монтеріджоні.

Arrival 4

Через Ефект просочування Дезмонд зміг бачити Еціо під Святилищем.

Незважаючи на його проблеми, галюцинації виявилися досить корисним, бо тоді Дезмонд знав, як і куди йти, щоб успішно прибути в підземелля вілли Аудиторе. І навіть зміг зробити свій перший Стрибок Віри.

Одного разу Ребекка Крейн написала по електронній пошті Люсі, що Дезмонд однієї ночі кричав і розповідав, як він прибув у Святилище. Після цього Люсі занепокоїлася.

Пізніше, стан Дезмонда погіршився, після чого він впав у кому, але зміг перебувати в Анімусі. Він заверший спогади Альтаїра ібн Ла-Ахада і Еціо Аудиторе да Фіренце, створивши Втрачений Архів, тим самим повернув собі свою свідомість.

Орден ТамплієрівРедагувати

Тамплієри також користувалися Ефектом Просочування, щоб вивчати нових тамплієрів-рекрутів. Новачки ознайомлювалися зі спогадами тамплієрів і асасинів, щоб збільшити свої навички.

Учасники Проект Об'єкт 17 під керівництвом Абстерго Інтертеймент в 2013 році були обмежені лише до декількох годин перебування в Анімусі кожного дня, щоб знизити ризик побічних ефектів.