FANDOM

PL Treasure HunterHQ.png Той, хто примножує знання, примножує скорботу.

Дана стаття містить багато спойлерів, а можливо і повний переказ. Якщо ви не любите дізнаватися про щось завчасно, радимо Вас припинити читання і пройти мимо.

PL Broken-heartedHQ.png Тут ми прагнемо звільнити розум людей.

Це заготовка статті, яка потребує допису. Ви можете допомогти Вікі Assassin's Creed, виправивши або доповнивши її.

Eraicon-ACmovie.pngEraicon-Abstergo.png
Еллен Кей
Ellen Kaye.png
WomanIcon.png
Інформація
Період життя: Сучасність
Фракції: Тамплієри.png Тамплієри
250px-AbstergoLogo.svg.png Абстерго Індастріз
Головні союзники: Алан Ріккін
Поява: Assassin's Creed (фільм)
Assassin's Creed: Офіційна новелізація фільму
Актор: Шарлотта Ремплінг

Еллен Кей — голова Ради директорів Абстерго Індастріз і лідер Ради Старійшин Ордену Тамплієрів.

Біографія Редагувати

У жовтні 2016 року, Еллен викликала Алана Ріккіна, щоб повідомити йому, що протягом одного тижня Рада голосуватиме про розформування Реабілітаційного Центру Фонду Абстерго через його дороге утримування, стверджуючи, що три мільярди можна було б витратити на щось більш корисне. Згодом Ріккін повідомив Кей, що його дочка, Софія зробила відкриття і знайшла новий спосіб, завдяки якому Тамплієри знайдуть Яблуко Едему.

Через кілька днів, після того, як Ріккін дізнався, що Яблуко було поховане з Христофором Колумбом в Севільї, Кей прибула разом з ним до собору. Вона люб'язно розповіла Софії, що коли вся слава прийде до її батька, вона пам'ятатиме, хто насправді знайшов артефакт і додала, що час визнання Софії ще прийде.

Пізніше, Кей і інші Старійшини взяли участь в зборах, що проходили в Лондоні, де Алан Ріккін продемонстрував знайдене Яблуко Едему. Згодом Еллен стала свідком вбивства Алана Каллумом Лінчом, котрий викрав Яблуко і зник серед натовпу.

Цікаві фактиРедагувати

  • Ім'я Еллен середньовічне англійська форма імені Олена, яка отримана з ‘ελενη грецького слова (helene), що означає "факел, яскраве світло".
  • Інші Тамплієри звертаються до Еллен "Ваша величність".

Галерея Редагувати

Випадкова вікі