FANDOM

Спогад Допит Спогад
Masun-interrogation-memory
Інформація
Опис: Масун зрадив нас. Він вважає вірним справу Робера і готовий померти за нього. Я міг би перерізати йому горлянку, але вирішувати долі людей - не моя справа. Я відведу його до Аль-Муаліма.
Гра: Assassin's Creed
Послідовність ДНК: Блок пам'яті 2
Предок: Альтаїр ібн Ла-Ахад
Дата: 1191 рік
Місце: Айюбіди Масіаф
Попередній спогад: Крадіжка
Наступний спогад: Знання

Допит ― третій спогад у другому блоці пам'яті Assassin's Creed. Мета Альтаїра ― дізнатися, з ким листувався Масун.

ПерсонажіРедагувати

ОписРедагувати

Альтаїр йде до місця, зазначеному в листі, який він вкрав у кошикаря. Там він виявляє Масуна, який з промовою звертається до жителів Масіафу.

СюжетРедагувати

Masun Interrogation 1

Мусан звертається до жителів Масіафу з промовою.

Альтаїр йде до місця, де повинен знаходитися Масун. Там він виявляє його, він звертається до мешканців із промовою. 
  • Масун: (він може говорити промову в різній послідовності фраз) Я бачу, як ти на мене дивишся. Знаю, що ти скажеш! Зрадник! Я не зрадник! Це Аль-Муалім зрадив нас! Ти побачиш! Скоро вам всім відкриється істина! Ми стоїмо на порозі, на порозі між цим світом і новим, де ми всі зможемо жити, як рівні! Але такі, як Аль-Муалім прагнуть зруйнувати мрію! Сьогоднішня атака була першою з багатьох, що послідують, якщо ми разом не піднімемося проти безумця з Масіафу! Зупинимо його брехню! 
Masun Interrogation 3

Альтаїр допитує Масуна.

Масун йде. Альтаїр може побити його відразу, а може піти за ним у відокремлене місце. У будь-якому випадку Масун спочатку буде пручатися, а потім заговорить. 
  • Масун: Досить! Я скажу, я скажу! 
  • Альтаїр: Говори і якнайшвидше. Мені не потрібні твої гри. Чому ти зрадив нас? Кому ти служиш? 
  • Масун: Ми служимо тамплієрам! Вони борються за праве діло! 
  • Альтаїр: Ми? 
  • Масун: Джамал. Він розповів мені про їх задум і наказав відкрити ворота. 
  • Альтаїр: Ти зрадив нас. Нас, які назвали тебе братом і укривших від бід. 
  • Масун: Я зробив те, що вважав за потрібне. І я не боюся померти за праве діло. 
  • Альтаїр: Не мені вирішувати твою долю. Це зробить Аль-Муалім.

ПідсумокРедагувати

Масун зізнається Альтаїру у своїй відданості тамплієрам. Після цього Альтаїр відводить його на допит до Аль-Муаліма.

Див. такожРедагувати

Випадкова вікі