FANDOM

Юнона
ACB Juno render.png
WomanIcon.png
Інформація
Період життя: До нас
Фракції: Ті, хто були до
Поява: Assassin's Creed II (згадування)

Assassin's Creed: Братство крові Assassin's Creed: Відвертості Assassin's Creed III Assassin's Creed IV: Чорний Прапор

Юнона, також відома як Джуно ― представник Першої Цивілізації. Її можна побачити в Санта-Марія-Аракоелі, у Сховищі під Колізеєм, а також у Великому Храмі.

БіографіяРедагувати

До насРедагувати

У часи "до нас", Юнона не займалася порятунком світу, вона намагалася взяти світ під свій контроль за допомогою створеної нею "зброї", за іронією долі ця зброя виявилася і ключем до порятунку. Дізнавшись про зраду, Мінерва і решта заточили Юнону в Храмі і надіялися, що вона помре протягом часу, однак, Юнона вижила.

ЗгадуванняРедагувати

Про Юнону було сказано ще Мінервою, коли Еціо з нею говорив, після перемоги над Родріго Борджіа. Мінерва попереджала про те, що Юнона більш ворожа стосовно людства, ніж вона.

СховищеРедагувати

250px-Miles-Juno.png

Юнона в Колізеї.

Юнона з'являлася чотири рази, в голографічній формі Дезмонда Майлса - сучасного ассассіна, коли він з друзями шукав Яблуко Едему під Колізеєм. 

Вона з'явилася спочатку, коли Дезмонд проходив через перший прихований вхід, другий раз - коли Дезмонд наближався до наступного прихованого входу, третій раз - після того, як він натиснув на перемикач всередині Санта-Марія-Аракоелі, і, нарешті, всередині самого сховища. 

Після того, як Дезмонд взяв у руки Яблуко Едему, Юнона взяла його під свій контроль і змусила його мимоволі вбити Люсі Стіллман прихованим клинком.

Великий Храм Редагувати

640px-ACIII-GTEnd 2.png

Джуно просить Дезмонда, щоб він торкнувся п'єдесталу.

У Великому Храмі Юнона також з'являлася, вона вказувала Дезмонду місця, куди потрібно було вставляти джерела енергії, а також попутно розповідала про спроби запобігання Апокаліпсису і причини невдач. А також, вона писала листи Дезмонду і Шону. Коли Дезмонд знайшов Ключ і всі джерела енергії, він з друзями пройшов через двері, де Юнона зустріла їх і сказала, що залишилося торкнутися п'єдесталу. Раптом з'явилася Мінерва і розповіла раніше

Всередині АбстергоРедагувати

640px-Assassin’s Creed® IV Black Flag™2014-4-26-21-22-14.jpg

Голограма Юнони.

У 2013 році, Юнона з'являється в Монреалі, в якому знаходиться "Абстерго Інтертейнмент". У вигляді голограми, вона постає перед аналітиком Абстерго і говорить йому про те, що вона все ще не може прийняти фізичний вигляд. Для цього їй потрібні якісь "артефакти", після чого вона каже: "Відродіть мене, діти мої! Знаряддя мої!" і зникає. Пізніше Джон заявляє, що всупереч жертві Дезмонда, Юнона все ще ув'язнена.

Цікаві фактиРедагувати

  • Juno hologram.jpg
    Юнона ― римська Богиня, королева Богів, радник і захисник держави. 
  • Юнона ніде не згадується в грі, окрім фінальних титрів. 
  • Юнона, Юпітер і Мінерва є частиною "Капітолійської Тріади", тріо римських Богів. 
  • Справжнє ім'я Юнони ― Уні, про це говорила Мінерва. 
  • У Люсі в ACB пароль в електронній пошті - Juno57. 
  • У AC III, Юнона залишає повідомлення по електронній пошті, причому не тільки Дезмонду.
    • В її листі до Дезмонда, замість її імені з'являється двійковий код (01001010010101010100111001001111), якщо його перевести на символи, то виходить JUNO. Також цікаво те, що кількість нулів і одиниць у двійковому коді однакова. Також цікаво і те, що їх 16.

Випадкова вікі