FANDOM

Eraicon-AC2.png
Ця грізна зброя в руках ворогів свободи, які прагнуть об'єднати свої володіння, експлуатувати, контролювати і в кінці кінців зруйнувати.
― Джон Ф. Кеннеді, 1961 рік.
Джон Фітцджеральд Кеннеді
Джон Кеннеді.jpg
ManIcon.png
Інформація
Батьківщина: США.png Сполучені Штати Америки, штат Масачусетс, Бруклін
Дата народження: 29 травня 1917 року
Період життя: XX століття
Дата смерті: 22 листопада 1963 року (46 років)
Місце смерті: США.png Сполучені Штати Америки, штат Техас, Даллас
Убитий/убита: Лі Гарві Освальдом
Сім'я: Жаклін Кеннеді (дружина)
Поява: Assassin's Creed II (глифи)

Джон Фіцджеральд Кеннеді, також відомий як "Джек" або "JFK" — 35-й президент Сполучених Штатів Америки.

БіографіяРедагувати

Кеннеді був прихильником рівних прав для всіх рас. Він також запропонував спільний проект польоту на Місяць Радянському Союзу в 1960 році як частина програми "Аполлон". Ці обидві події зробили його ворогом "Абстерго Індастріз" і Тамплієрів. Під час поїздки по дорогах Далласа, штату Техас, 22 листопада 1963 року Джон Кеннеді був убитий точним пострілом в голову Лі Гарві Освальдом, маріонеткою Тамплієрів.

Під час розпочатої паніки водій Кеннеді і агент ЦРУ Вільям Грір, навчений в "Абстерго", викрав президентське Яблуко Едему. У той же день віце-президент Кеннеді, Ліндон Джонсон став наступним президентом США. Під час президентства Джонсона, Тамплієри змогли, нарешті, запустити програму "Аполлон", щоб висадитися на  Місяць і знайти п'яте Яблуко Едем на його поверхні.

Випадкова вікі