FANDOM

PL Broken-heartedHQ Тут ми прагнемо звільнити розум людей.

Це заготовка статті, яка потребує допису. Ви можете допомогти Вікі Assassin's Creed, виправивши або доповнивши її.

В лічені місяці моє життя круто змінилася. Я знав, що мої безтурботні деньки назавжди позаду. Але я не шкодував. Мене звуть Дезмонд Майлс, і я - Асасин.
― Дезмонд, розмірковуючи про минуле в Чорній Кімнаті
Дезмонд Майлс
Desmond
ManIcon
Інформація
Батьківщина: США Сполучені Штати Америки, «Ферма» (Блек-Хіллс, Південна Дакота)
Дата народження: 13 березня 1987 року
Період життя: Сучасність
Дата смерті: 21 грудня 2012 (25 років)
Місце смерті: США Сполучені Штати Америки, Нью-Йорк, Великий Храм
Фракції: Орден Асасинів
Колір очей: Assassin's Creed - світло-карий
Assassin's Creed II - карий
Assassin's Creed: Братство крові та Відвертості - синій
Зброя: Прихований клинок, SIG Sauer P226, Яблуко Едему
Поява: Assassin's Creed
Assassin's Creed: Graphic Novel
Assassin's Creed II
Assassin's Creed: Братство крові
Assassin's Creed: Відвертості
Assassin's Creed III

Дезмонд Майлс (англ. Desmond Miles) — асасин, нащадок Альтаїра ібн Ла-Ахада, Еціо Аудиторе да Фіренце, Радунхагейду, Едварда Кенуея, Аквілуса, Хейтема Кенуея і багатьох інших асасинів.

БіографіяРедагувати

ДитинствоРедагувати

Ви уявляєте, як це бути в полоні, знаючи, що десь є величезний світ, який ти ніколи не побачиш?
― Дезмонд розповідає Люсі про своє дитинство.
Фото ферми

Фотографія ферми, на якій виріс Дезмонд.

"Будинок. Я тут народився. Ферма. Так. Її називали фермою. Мої батьки, і ще десятка дві десятки пар, діти. Це була таємна громада. Будиночки високо серед пагорбів. Так... Чисте небо. Вітер, дим, запах солярки. Генератори працювали постійно. Я згадав. Ми жили просто, як кочівники. Далеко від цивілізації. Готові в будь-який момент зірватися з місця. Якби нас виявили. ВОНИ. Ферма, так. Хоча, звичайно, це була не зовсім ферма. Ми вирощували овочі. худобу, здається, не тримали. Начебто було кілька собак. Асасини. яЯ був народжений асасином, я не вибирав. Це було... як династія. "Ти Асасин" - сказали мені. Але що це означало? Я чув це з раннього дитинства. Вони повторювали це знову і знову. "Ти 'Асасин'". "Ти 'Асасин'". "І наше кредо..." "Ніщо не істинно." Що це означає? Що світобудова безцільна? "Все дозволено." Все дозволено? "Вони вистежують нас і не заспокояться, поки не знищать нас усіх. "Так. Я вірив в це, але не розумів сенсу. В цьому і проблема, коли твій шлях визначений народженням. Віра, але не усвідомлення. Всі були дуже серйозні - і налякані. Ці розмови про асасинів, тамплієрів і кінець світу... "Прийми Кредо, Дезмонд. В ньому твоя сила." У кожної людини є межа. Я не пам'ятаю, як зневірився. Як мені стало все одно. Як же нерозумно це все звучало. При слові "тамплієр" я ледве стримував сміх. А ще ці асасини. "Стародавня війна", говорили вони. Протистояння. А мені було по фіг. Пацану до фені казки про війну - буває ж таке! Напевно, я був... самотній. Один в натовпі. Якби я сказав їм це, вони б, напевно, послухали. Якби я міг повернутися і сказати... Якби..."

"Ранковий дзвін. Як же я його ненавидів. П'ять днів на тиждень. Ми вставали ще до світанку і перших птахів." Дезмонд, вставай. Жвавіше! Не спи! "Обов'язкові вправи. Купання в струмку. Потім сніданок - вівсянка і яблучний сік. Яка гидота. Напевно, до десяти років я пройшов мільйон миль. Але це було здорово, мені подобалося. Тиша, чисте повітря, принадна темрява лісу... шурхіт землі під чоботами. "А звідси вже видно Рапід-Сіті?" "Ні, це набагато далі на схід." Що це була за війна? За що ми билися? Про це мені розповідали дуже мало. Все це було немов оповите таємницею. Вони говорили - це для мого ж блага. І ми продовжували переховуватися в чорних пагорбах. Якби хто дізнався, хто ми і чим займаємося, прийшла б біда. "вони всюди, Дезмонд. Вони проникли скрізь. Політика, оборона, фінанси, технології, агрономія. Поки люди сплять і бачать сни, Абстерго створює кошмари. Абстерго. Перший раз я прочитав це на бульбашці ібупрофену. Коли я запитав маму, що це, вона розсміялася. Сказала - вони скрізь. "Ми самі вибираємо свої битви. І вибір був великий." Вона розповіла, що середня американська сім'я використовує близько тридцяти продуктів Абстерго. Люди вже не можуть обходитися без них; це фактично стало залежністю. Ось він, ворог. Абстерго. Всесвітня змова. Вони всюди. Уряд, корпорації, освіту. Мама з татом старалися, щоб це звучало лякаюче - але я не злякався. У ворога мало бути лице - а я бачив лише бульбашка таблеток. А ось тренування були страшнішими. Пот, сльози, кров, розбиті губи. "Зосередься, Дезмонд!" Яким ще випробуванням мене піддадуть? "Сила, швидкість, спритність. Не халтурити." Я нічого не розумів! Який у всьому цьому був сенс? Роками мені втовкмачували, що гряде якась катастрофа. Я не знав, чого чекати. "Одного разу ти все зрозумієш, Дезмонд. Ти все дізнаєшся. Твої тривога і очікування принесуть плоди. Обіцяю." Якби вони були більш відкриті зі мною... Показували мені світ, пояснювали, що до чого. Я б побачив сенс... "

Дезмонд народився в притулку асасинів, недалеко від Блек-Хіллс, на захід від Рапід-Сіті, в штаті Південна Дакота. На "Фермі", жило там всього близько 30 осіб, які ведуть кочовий спосіб життя. 

Він тренувався разом з рештою дітей під наглядом Вільяма, батька Дезмонда. Вільям був суворим, і часто лякав Дезмонда. Він говорив йому побоюватися ворогів, але Дезмонду набридли ці нудні історії про асасинів і тамплієрів. У підсумку він недооцінив небезпеку Абстерго.

Втеча від батьківРедагувати

"Я хотів зав'язати. Жити своїм життям. Так, як хочу я. Шістнадцять років. Куди йти? Незрозуміло. Абикуди. Геть. Такий був план. Чи не занадто ясний. Вони не зрозуміли, що я зробив, бо я цього не знав і сам. Я просто встав і пішов. Мою відсутність помітили. Вони закричали. Я побіг. "Дезмонд! Дезмонд! "Я біг і біг, не зупиняючись. Тренування стали в нагоді. Господи, як же в ту ніч було темно. А ліс... нескінченний. Я остерігався доріг." Дезмонд, де ти? "Мене кликала мама, благала залишитися. Але я не залишився. я втік вниз по пагорбах, поки не вибіг до струмка. По ньому я вийшов до річки, а звідти до старої дороги. я крокував багато годин поспіль під літнім сонцем, поки не настав вечір. Коли стемніло, я вийшов на галявину. Заснув прямо там під відкритим небом. Всю ніч спав як убитий. Я йшов пішки - боявся їхати автостопом. Що я робив? Проблукавши день - наче тиждень пролетів. Безкрайнє море безплідною землі. Вперше бачив таке мертве місце. "Я помру, так? Я помру тут." "Нарешті зустрів класних дівчат з Іллінойсу. День їхали до Омахи. І ще день до Чікаго. А потім хтось мені сказав..." Якщо у тебе немає нічого - дуй в Нью-Йорк. Там нікому немає діла, хто ти, звідки ти і навіщо приїхав. А якщо витягнеш щасливий квиток - розбагатієш. "Туди я і поїхав. Нью-Йорк Сіті. Туди, де хмарочоси і підземка; де бруд і безумство натовпів."

Через деякий час Дезмонд вирішив втекти від батьків, схиблених на змовах. В свій шістнадцятий день народження він скоїв втечу з Ферми. Тренування юнака виявилися корисними, так як він зміг втекти від ассассинов. Після цього Дезмонд подорожував по "безплідним землям" і автостопом протягом деякого часу, поки нарешті не зустрів людину, яка порадив йому поїхати в Нью-Йорк. Дезмонд вирішив відправитися в мегаполіс і загубитися серед натовпів людей.

Життя в Нью-ЙоркуРедагувати

Desmond Recap 1

Дезмонд випиває з власником бару "Непогоди".

"З заходом - на роботу. На електричці з Брукліна в місто. Пересадка на площі Вашингтона - і в трикутник. Я виходив на поверхню немов зомбі - з напівтемряви підземки на сліпуче світло. Мені завжди так подобалося ходити пішки від станції до бару. Але це почуття було недовгим. Іноді місто було справжнім вампіром. Він крав найсвітліші спогади. Вони зникали безслідно, а в пам'яті залишалося лише погане. Я був барменом в "негоду". Просто прийшов туди, і мені відразу вручили шейкер. Напевно, я просто дуже сподобався власнику своєї суперською посмішкою. "Чуєш! Що ти там за коктейль вигадав?" Я сміявся над своїм минулим, над своєю сім'єю. Жартував про все, навіть про кінець світу. "Той, що в минулий раз." "Ширлі-Тамплієр?" "Ширлі-Тамплієр? А що там?" "Як завжди, ну і ще джин." "Супер. Чотири таких!" Їх усіх об'єднувала мрія. І щовечора її втілювали в життя. Не знаю, як у них виходило. Тут на посмішку витрачалося не менше грошей, ніж на житло. Чим більше я нудьгував за своєю родиною, тим сильніше ненавидів себе за це. Я хотів нову сім'ю. Почати з нуля. "Дез! Підеш з нами на афтерпаті?" "Ні. Я втомився." Світло. Танці. Музика. Скажений ритм - сто двадцять чотири удари на хвилину. Удвічі частіше серцебиття. "Так звідки ти приїхав?" "Його виховувала якась секта або на зразок того. Дикий Захід!" "Моїх предків було кинуто у змови. Прикинь, ми в лісі жили!" "Серйозно?" Які вони були красиві, всі ці дівчата в коротеньких спідницях, які стріляли очицями. У цих вогнях все було красиво. "Пішли танцювати!" Я був іншою людиною. Я заново народився. І хотів все забути. "Давай!" Забудь, Дезмонд. Просто забудь. Забий."

В Нью-Йорку він влаштувався працювати барменом в клуб "Негода" (англ. Bad Weather), ймовірно через свою зовнішність. Візитною карткою Дезмонда став створений ним коктейль "Ширлі-Тамплієр" - результат змішування "Ширлі Темпл" з джином. Щоб уникнути виявлення асасина, Дезмонд використовував несправжнє ім'я, а також використовував для покупок тільки готівку. Він намагався почати життя з чистого аркуша, проте часто нудьгував по своїй сім'ї і друзям.

Викрадення тамплієрамиРедагувати

Я не Асасин... вже ні.
― Дезмонд Уоррену Відіку.
"Через дев'ять років після моєї втечі до мене повернулася гіркота. Я втомився. Я не хотів визнавати, що рух вперед може означати крок назад. Але сяйво міста померкло. Свобода без друзів і сім'ї виявилася порожньою і непотрібною. А потім вони прийшли за мною. Абстерго. Вони шукали мене. Я не міг повірити. "Містер Майлс?" "Ну..." Півжиття я витратив на те, щоб забути настанови батьків, що здавалися мені нісенітницею. "Дезмонд Майлс?" "Так, що відбувається?" І раптом я захотів повернути все це назад. Тренування і той час. Але не зміг. Ті дні давно пролетіли. "Навіщо ви робите це зі мною?" "У вас потрібні нам відомості, містер Майлс." "Які ще відомості? Я простий бармен!" "Ми знаємо, хто ви такий насправді." "Я не знаю, про що ви говорите!" "Не валяй дурня, у мене на це немає часу. Ти Асасин. У тебе є інформація, потрібна моєму босові. Вона в твоїй голові." "Виродки!" В лічені місяці моє життя круто змінилася. Я знав, що мої безтурботні деньки назавжди позаду. Але не шкодував. Мене звуть Дезмонд Майлс, і я - Асасин. Я - Асасин. "
Capture Desmond

Запис з камер відеоспостереження.

На жаль для Дезмонда, Абстерго все ж знайшло його, простеживши його через відбитки пальців, які були потрібні для прав на водіння мотоцикла. 1 вересня 2012 року тамплієри викрали його і відвезли в лабораторію Абстерго в Римі

На наступний день, після пробудження в лабораторії, Дезмонд дізнається, що він бранець і буде випробуваним в Анімусі - пристрої, здатному зчитувати генетичну пам'ять з ДНК і переглядати спогади предків. 

Спочатку Уоррен Відік, тамплієр і голова проекту Анімус, намагався витягнути інформацію через Анімус у Дезмонда, який був без свідомості. Коли той прокинувся, він стверджував, що він всього лише простий бармен, але Уоррен пояснив Дезмонду, що знає про асасинів, змушуючи його визнати своє минуле. 

Desmond Recap 3

Агенти Абстерго викрадають Дезмонда.

Уоррен і його асистент, Люсі Стіллман, розповідають Дезмонду, що вони хочуть отримати доступ до визначеної ділянки його пам'яті, але підсвідомість Дезмонда чинить опір цьому. Уоррен попередив Дезмонда, що якщо він відмовиться співпрацювати, вони введуть його в стан коми, продовжать свою роботу, а після цього залишать його помирати. Так як у Дезмонда не було великого вибору, він погодився допомагати. 

Дезмонда підключили до анімусу і змусили пережити спогади його предка - Альтаїра ібн Ла-Ахада, сирійського асасина епохи Третього Хрестового походу. Дезмонд перебував під постійним наглядом тамплієрів, а після сеансів досліджень його замикали в кімнаті. Однак Дезмонд отримав код для відкриття дверей від якогось аноніма. Він отримав можливість оглядати лабораторію в відсутність Відіка і Стіллман. Дезмонд використовував її, щоб отримати доступ до комп'ютера Анімусу, а після того, як він вкрав ручку доступу Відіка, він зміг отримати доступ і до його комп'ютера. 

640px-AC1 Monitoring Desmond

Уоррен та Люсі досліджують генетичну пам'ять Дезмонда.

З електронних листів в комп'ютерах анімуса і Відіка Дезмонд дізнався багато нового про Абстерго, і про об'єкт 16, якого також використовували в експерименті до нього. Зазначалося, що Об'єкт 16 постраждав від тривалого перебування в анімусі. 

Через деякий час асасини спробували звільнити Дезмонда, але всі були вбиті. Після невдачі рятувальної операції Уоррен хвалився, що ці асасини, були останніми з тих, від кого втік Дезмонд і що їх укриття було раніше зруйновано. Коли Відік пішов, Люсі запевнила Дезмонда, що його батьки швидше за все втекли. Під час цієї розмови Люсі показала, що вона теж асасин. 

Згодом, Уоррен за допомогою спогадів Дезмонда виявив місцеположення численних Частинок Едему. Після цього три керівника Абстерго Індастріз наказали вбити Дезмонда, але Люсі переконала їх, що якщо щось піде не так, можна буде ще раз переглянути його спогади, і тим самим врятувала його. 

Після того, як керівники та інші пішли, Дезмонд зрозумів, що може використовувати Орлиний зір, здатність, яку він отримав через "Ефект просочування". За допомогою цього зору він переконався, що Люсі його друг, а також побачив загадкові криваві написи над ліжком в його власній кімнаті.

Випадкова вікі