FANDOM

Eraicon-AC2.pngEraicon-Brotherhood.pngEraicon-Templars.pngEraicon-Abstergo.png

Генрі Форд
Генрі Форд.jpg
ManIcon.png
Інформація
Батьківщина: США.png Сполучені Штати Америки, штат Мічиган, Дірборн
Дата народження: 30 липня 1863 року
Період життя: XIX-XX століття
Дата смерті: 7 квітня 1947 року (83 роки)
Місце смерті: США.png Сполучені Штати Америки, штат Мічиган, Детройт
Фракції: Тамплієри.png Тамплієри

250px-AbstergoLogo.svg.png Абстерго Індастріз
Масони.png Масони

Поява: Assassin's Creed II (глифи)

Assassin's Creed: Brotherhood (розломи
Assassin's Creed: Revelations (Файли Абстерго)

Генрі Форд — конструктор автомобілів, засновник корпорації «Форд Мотор», перший віце-президент Співтовариства автомобільних інженерів SAE, лідер Ордену Тамплієрів, один із засновників Абстерго Індастріз, а також один з найбагатших людей усіх часів.

Біографія Редагувати

У 1891 році Форд працював інженером в компанії "Edison Illuminating Company", а в 1896 році він зустрів Томаса Едісона на зустрічі керівників компанії. Едісон був людиною, яка уповноважила Форда використовувати Яблуко Едему.

5 січня 1918 року Форд оголосив, що його компанія платитиме своїм працівникам 5 доларів на день, однак передбачуваний приріст виплат буде виправданим: Форд використовував четверте Яблуко, щоб переконати своїх працівників в цьому.

Після лютого 1929 року Форду було доручено відправити Яблуко Едему Адольфу Гітлеру в Європі, який буде використовувати його, щоб розпочати Другу світову війну. Форд, будучи антисемітом, із задоволенням зробив це, стверджуючи, що "таке очищення буде корисним для Європи".

У 1910 році Форд та інші лідери Ордену Тамплієрів розробили "план". Пізніше, у 1937 році, ці лідери заснували Абстерго Індастріз, яке з цього моменту діяло як прикриття для Тамплієрів.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі