FANDOM

Наша ДНК — це архів. В в ньому є не тільки генетична інформація минулих поколінь, але і їхня пам'ять. Пам'ять наших предків.
640px-DNA ДНК
Генетична пам'ять — це спогади про предків, що передається наступним поколінням через ДНК. 

Корпорація Абстерго Індастріз розробила анімус - машину, яка зчитує генетичну пам'ять людини і проектує її в 3D.

Проект "Анімус" Редагувати

Основна стаття: Проект "Анімус"

Генетична пам'ять і анімус дали можливість Абстерго відкрити раніше невідомі подробиці історії, а також збирати інформацію про своїх ворогів і шукати Частинки Едему.

У кінцевому рахунку, все це призвело до створення проекту "Анімус". Суть цього проекту полягала в тому, щоб знаходити людей з
250px-Animus

Анімус - машина, яка сканує генетичну пам'ять.

історично знаменитими предками, зокрема асасинів або тамплієрів і сканувати їх генетичну пам'ять. Усі вони називалися "Об'єктами" і нумерувалися.

Через проект "Анімус" пройшло 17 об'єктів, більша частина їх генетичної пам'яті була просканована.

Проблеми в скануванні генетичної пам'ятіРедагувати

Пам'ять людини можна сканувати незалежно від того, згодна вона чи ні. Людину можна занурити в кому і просканувати його пам'ять, коли він без свідомості.

Однак, Уоррен Відік вважає, що це займає дуже багато часу, тому що людина знерухомлена.

Також, Вільям Майлс згадував, що навіть у цьому випадку можна чинити опір. Наприклад, можна відмовитися рухатися, це дуже ускладнює процес сканування.

Є ще одна обставина, при якому сканування пам'яті стає неможливим. Коли один спогад знаходиться всередині іншого. Об'єкт 15, наприклад, була вагітна. Пам'ять зародка боролася з пам'яттю матері.

Випадкова вікі