FANDOM

Garnier Наплуз
Основна стаття: Гарньє де Наплуз
Підійди до мене син мій. Я наказував його впіймати, а не вбивати!
― Гарньє до своїх людей, після того, як вони впіймали пацієнта, який хотів втекти.

Замовкни! Думаєш мені приємно і я хочу зробити тобі боляче? Але ти не залишаєш мені вибору.
― Гарньє до пацієнта.

Не варто було цього казати. Поверніть його в палату. Я прийду, як тільки огляну інших.
― Гарньє до варти.

Ні не втечеш. Зламайте йому ноги.

Останні словаРедагувати

Альтаїр: Скинь з себе тягар. 

Гарньє: Ах, мене чекає спокій, так. Вічний сон кличе мене, але перед тим як закрити очі: що стане з моїми дітьми? 

Альтаїр: Ти хотів сказати людьми, які пережили твої експерименти? Вони повернуться додому. 

Гарньє: Додому!? Але куди!? У каналізації? У публічні будинки? Тюрми, звідки ми їх витягли?

Альтаїр: Ви витягли їх проти їхньої волі. 

Гарньє: Так, але у них не було ніякої волі. Ти справді настільки наївний? Ти заспокоюєш дитину, яка плаче тільки тому, що вона ниє? «Тату я хочу пограти з вогнем.» Що ти відповіси? «Так, звичайно»? Ах, але обпечеться вона з твоєї вини.

Альтаїр: Це не діти, це дорослі чоловіки і жінки.

Гарньє: Тілом можливо, але не розумом; я лікував саме розум. Я визнаю, без артефакту, який ти у нас вкрав, мої експерименти йшли набагато повільніше. Але є трави, суміші і екстракти. Моя вартаа доказ: вони були божевільними, поки я не знайшов їх і не звільнив з в'язниць власного розуму. І без мене, вони знову стануть божевільними. 

Альтаїр: Ти правда вірив, що допомагаєш їм?

Гарньє: Я не вірив у це...я це знав.

Випадкова вікі