FANDOM

Eraicon-AC1Eraicon-Secret CrusadeEraicon-Templars

Гарньє де Наплуз
219px-Garnier de naplouse
ManIcon
Інформація
Батьківщина: Франція Франція
Дата народження: 1147 рік
Період життя: Високе Середньовіччя
Дата смерті: 1191 рік (44 роки)
Місце смерті: Айюбіди Акра, Ізраїль
Убитий/убита: Альтаїром ібн Ла-Ахадом
Фракції: Тамплієри Тамплієри
Hospitaliers - Logo.svg Госпітальєри
Поява: Assassin's Creed
Assassin's Creed: The Secret Crusade

Гарньє де Наплуз (англ. Garnier de Naplouse) ― тамплієр, лікар і магістр ордену госпітальєрів в Акрі.

БіографіяРедагувати

Був засуджений у Франції за жорстоку і негуманну поведінку зі своїми пацієнтами. Участь у Хрестовому поході могло спокутувати будь-який гріх перед суспільством, Гарньє скористався цією можливістю. 

Щоб не залучати до своєї діяльності зайвої уваги, Гарньє користувався послугами Талала: Талал поставляв в Акру рабів з Єрусалиму

Люди пропадали безслідно, але ніхто не міг припустити, що лікар, який носить хрест Господній на своїх грудях, міг жорстоко і нещадно поводитися з тими, хто потребував допомоги.

СмертьРедагувати

Був убитий Альтаїром у фортеці Госпітальєрів, в Акрі під час огляду своїх пацієнтів. Перед смертю Гарньє повідав, що його дії допомогли б світу очиститися від скверни, що чоловіки і жінки, яких він використовував, були покидьками хворого суспільства і що він - лікар, міг би вилікувати людей від «кошмару власного розуму».

Останні словаРедагувати

Альтаїр: Скинь з себе тягар. 

Гарньє: Ах, мене чекає спокій, так. Вічний сон кличе мене, але перед тим як закрити очі: що стане з моїми дітьми? 

Альтаїр: Ти хотів сказати людьми, які пережили твої експерименти? Вони повернуться додому. 

Гарньє: Додому!? Але куди!? У каналізації? У публічні будинки? Тюрми, звідки ми їх витягли?

Альтаїр: Ви витягли їх проти їхньої волі. 

640px-379355941

Альтаїр і Гарньє в коридорі пам'яті.

Гарньє: Так, але у них не було ніякої волі. Ти справді настільки наївний? Ти заспокоюєш дитину, яка плаче тільки тому, що вона ниє? «Тату я хочу пограти з вогнем.» Що ти відповіси? «Так, звичайно»? Ах, але обпечеться вона з твоєї вини. 

Альтаїр: Це не діти, це дорослі чоловіки і жінки. 

Гарньє: Тілом можливо, але не розумом; я лікував саме розум. Я визнаю, без артефакту, який ти у нас вкрав, мої експерименти йшли набагато повільніше. Але є трави, суміші і екстракти. Моя стража доказ: вони були божевільними, поки я не знайшов їх і не звільнив з в'язниць власного розуму. І без мене, вони знову стануть божевільними. 

Альтаїр: Ти правда вірив, що допомагаєш їм? 

Гарньє: Я не вірив у це...я це знав.

Цікафі фактиРедагувати

  • У реальності Гарньє бився в битві за Арсуф, в той час як у грі, він помер до цієї битви. 
  • А також в реальному житті, Гарньє був мужньою і хороброю людиною, яка привела госпітальєрів і хрестоносців до багатьох перемог.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі