FANDOM

Eraicon-Lineage.pngEraicon-AC2.png

Галеаццо Марія Сфорца
Galeazzo Maria Sforza.png
ManIcon.png
Інформація
Батьківщина: Італія.png Італія, Фермо
Дата народження: 24 січня 1444 року
Період життя: Епоха Відродження
Дата смерті: 26 грудня 1476 року (32 роки)
Місце смерті: Італія.png Італія, Мілан
Убитий/убита: Джованні Лампугна
Поява: Assassin's Creed: Lineage
Assassin's Creed II (згадується)
Актор: Пітер Міллер

Галеаццо Марія Сфорца ― герцог Мілану, чоловік Лукреції Ландріані, батько Катерини Сфорца, яка пізніше стане графинею Форлі та Імоли.

БіографіяРедагувати

У 1476 році, місто Мілан і Флоренція оголосили альянс, тим самим збільшили силу один одного. Союз надав негативного результату тамплієрам, так як вони були в змові з метою взяти контроль над Флоренцією. Тамплієри, усвідомлюючи той факт, що смерть Галеаццо послабить, принаймні тимчасово, Лоренцо Медічі, створили план по вбивству Сфорца.

В цей же час, у Флоренції, Джованні Аудиторе і Лоренцо Медічі обговорювали чутки про переворот в Мілані.

Потім, Лоренцо послав свого товариша-ассассина на розслідування. Джованні напав на групу тамплієрів на чолі з Родріго Борджіа. Борджіа зумів втекти, а Джованні зміг залишити одного із охоронців-тамплієрів в живих. Чоловіка привезли до Лоренцо і катували його, він нарешті розповів план дій тамплієрів.

26-го грудня, в день Санто-Стефано в Мілані, Сфорца повинен був брати участь у святі в церкві. І трьом тамплієрам - Карло Вісконті, Джироламо Олґіаті та Джованні Лампугна було доручено вбити герцога.

СмертьРедагувати

26 грудня, Джованні відправився до Мілану. Прийшовши до церкви, він бачить, що Лампугна стоїть на колінах перед Сфорца і цілує його руку.

Джованні намагався перетнути натовп, щоб дістатися до них, але не встиг. Лампугна раптом піднявся і вдарив Сфорца в груди кинджалом. Два інших тамплієри приєдналися до нього, а також їх союзники билися з охоронцями Сфорца і Джованні. Вісконті та Олґіаті зарізали Сфорца до смерті, після чого зникли. Потім, Лампугна теж спробував сховатися, по дорозі убивши охоронця, але інший охоронець герцога вбив Лампугну звернувши йому шию.

В результаті, Джованні не зміг врятувати герцога, і план тамплієрів вдався. У підсумку, Лоренцо втратив сильного союзника, але вбивство Сфорца було тільки початком.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі