FANDOM

Eraicon-AC1.pngEraicon-Secret Crusade.pngEraicon-Templars.png

Вільям Монферрат
Monferrat.png
ManIcon.png
Інформація
Батьківщина: Італія.png Італія
Дата народження: 1136 рік
Період життя: Середньовіччя
Дата смерті: 1191 рік (55 років)
Місце смерті: Айюбіди.png Акра
Убитий/убита: Альтаїр ібн Ла-Ахад
Фракції: Тамплієри.png Тамплієри
Crusaders Logo.svg.png Хрестоносці
Зброя: Меч
Поява: Assassin's Creed
Assassin's Creed: The Secret Crusade

Вільям Монферрат (англ. William of Monferrat) ― тамплієр, намісник Річарда I, готував нових воїнів для майбутньої війни з султаном Салах-ад-Діном і займався постачанням табору хрестоносців поблизу Арсуфу

Спочатку, асасини вважали, що Вільям планував замах на життя короля Річарда, щоб посадити на трон Акри свого сина Конрада. Але справжня мета Вільяма полягала в передачі міста під контроль тамплієрів. 

Монферрат наказав урізати продовольчий раціон городян під приводом встановлення дисципліни і порядку. Насправді ж він намагався зберегти запаси їжі, які могли б знадобитися в разі бунту або облоги міста.

БіографіяРедагувати

СмертьРедагувати

Був убитий Альтаїром в Акрі. Після від'їзду Річарда відправився в форт тренувати солдатів, але після вбивства свого учня його вбиває Альтаїр. Перед смертю він говорив про «новий порядок тамплієрів» і про те, що всі його діяння принесуть простолюду лише користь і небачені раніше блага.

ХарактерРедагувати

Монферрат був суворим командиром і завжди вимагав від своїх солдатів повного і беззастережного підпорядкування. 

Він оточив себе в якості охорони кращими воїнами-хрестоносцями, які не раз доводили свою відвагу і майстерність на полях битв.

Останні словаРедагувати

AC1 William Memory Corridor.png

Альтаїр та Вільям в коридорі пам'яті.

Альтаїр:
Відпочивай. Твоїм планам кінець. 

Вільям: Та що ти знаєш про мої плани? 

Альтаїр: Я знаю, ти хотів вбити Річарда і посадити на трон свого сина Конрада. 

Вільям: Хе-хе-хе-хе! Конрада!? Мій син - тупак, не здатний ні керувати армією, ні залишити королівство. Річард... Він нічим не кращий. Засліплений вірою в ілюзії, він далекий від світу. Акра не належить жодному з них. 

Альтаїр: А кому ж? 

Вільям: Місто належить його жителям. 

Альтаїр: Як ти смієш говорити про жителів!? Ти крав їхню їжу, нещадно карав їх, загнав їх в свою армію! 

Вільям: Я готував їх до вступу в новий світ. Крав їх їжу? Ні, я запозичив їжу, щоб розподілити її порівну, коли настане голод. Кхе-кхе, подивися навколо - в моєму районі немає злочинців, крім тебе і тобі подібних. Загнав людей в армію? Але я не вчив їх боротися, навчав лише порядку й дисципліні. Хіба ЦЕ зло? 

Альтаїр: Шляхетні були твої наміри чи ні, але твоїм діям потрібно покласти край. 

Вільям: Хе-хе-хе! Подивимося на плоди ТВОЇХ дій. Ти несеш в міста не свободу, як думаєш, а прокляття, і в підсумку в усьому звинувачувати ти будеш лише СЕБЕ, мовця про благородні наміри.

Цікаві фактиРедагувати

  • У реальності, у Вільяма є прототип Вільгельм V Монферратський, але під час подій гри він був уже старий, до того ж, він найстарший з усіх 9 цілей Альтаїра. 
  • Творці гри спочатку хотіли зробити ціллю Альтаїра ― сина Вільяма ― Конрада, однак, вирішили зробити його батька - Вільяма, щоб залишити "історичну атмосферу" (але в реальності, Вільям помер в Тирі).

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі