FANDOM

Eraicon-Lineage.pngEraicon-AC2.pngEraicon-Discovery.pngEraicon-Brotherhood.pngEraicon-Renaissance.png

Венеція
Assasss.jpg
Інформація
Статус: Місто
Правитель: Дож
Фракції: Асасини
Тамплієри
Дата заснування: VI століття
Заснував(ли): Втікачі
Місця Базиліка Святого Марка
Палац дожів
Арсенал Венеції
Палаццо-делла-Сета
Санта-Марія-делла-Візітаціоне
Собор Святого Іови
Гільдія Крадіїв у Венеції
Сан-Джакомо ді Ріальто
Міст Ріальто
Док Тровасо

Венеція — місто-острів в північній Італії і столиця Республіки да Венеція. Відома своєю обширною системою каналів, Венеція була одним з найбільших і найбагатших поселень Італії в епоху Відродження. Вона складалася з п'яти основних районів: Сан-Поло, Сан-Марко, Дорсодуро, Каннареджо і Кастелло.

ІсторіяРедагувати

Flag of Most Serene Republic of Venice.svg.png

Прапор Веенції.

Під час XV століття Венеція була столицею Ясновельможної Венеціанської республіки та її найбільшим містом. Історично заснована біженцями з гуннських і німецьких вторгнень в Падуї, Венеція була побудована, щоб стати найбільшим торговим і військово-морським містом на півдні Європи, а до 1499 року займалася спорадичним конфліктом з Османською імперією.

Ще в 13-му сторіччі, у Венеції було помічено присутність Асасинів, область навколо Венеції була домом для асасина і його сина - Доменіко. Обидва користувалися заступництвом знаменитого дослідника Марка Поло і союзників Асасинів. Їх присутність в XV столітті, продовжили асасини, що займають командні пости серед крадіїв, найманців і куртизанок міста.

В епоху Відродження Венеція була одним з найбагатших міст світу. Вона складалася з п'яти районів. Район Сан-Поло, що має багато ринків, був центром торгівлі, а також розташуванням гільдії венеціанських злодіїв. Район Сан-Марко був адміністративним центром міста, які мають урядові будівлі, такі як Паллацо Дукале і Палац дожів. Район Дорсодуро приваблював багатьох художників, і в ньому проводилися багато фестивалів Венеції, наприклад, Карнавал. Район Кастелло в основному зосереджений навколо венеціанських військових, там був заснований і підтримується її потужний флот. Район Каннареджо - занепала область, яка, в кінцевому рахунку, стала гетто Венеції, областю, в яку переселили євреїв і заборонили їм виходити в інші частини міста.

Після відмови Тамплієрів захопити Флоренцію під час змови Пацці, Родріго Борджіа і його союзники - сім'я Барбаріго - був за крок від захоплення контролю над Венецією. В уряді Венеції було багато сильних членів-тамплієрів, наприклад, Карло Грімальді, а також вони вбили дожа Джованні Моченіго і помістили замість нього, одного зі своїх на троні - Марко Барбаріго. Однак, до цього часу, Асасин Еціо Аудиторе да Фіренце приїхав до Венеції і почав протистояти Тамплієрам.

Після вбивства Марко Барбаріго і вознесіння його брата Агостіно, союзника Асасинів, Еціо Аудиторе до останнього переслідував союзників Барбаріго до Арсеналу Венеції. Саме тут, Асасин дізнався, що змова Тамплієрів з метою захопити Венецію, було просто розвагою для асасина, так що Тамплієри могли безпечно відправляти їхнє судно на Кіпр.

КарнавалРедагувати

Щорічно у Венеції проводиться знаменитий карнавал, у південній частині міста. Традиційно жителі Венеції надягали маски, що дозволяють їм займатися різноманітними розвагами. Зазвичай карнавал святкували з феєрверками. Також, на ньому проводилися різні конкурси. Переможцю вручалася Золота Маска, яка надавала право на вхід в особисту партію Дожів.

1315053995 venice mp map.jpg

Cхема карти "Венеція".

МультиплеєрРедагувати

У мультиплеєрі Assassin's Creed: Братство крові і Assassin's Creed: Відвертості присутні карти "Венеція" і "Венеція - ніч", де задіяна Площа Святого Марка і порт.

Високі будівлі, що оточують площу дозволяють прекрасно вести спостереження за ціллю.

Цікаві фактиРедагувати

  • AC2 Venice.jpg

    Острів Ля Гуідекка.

    Навіть після подій Карнавалу, громадяни будуть продовжувати відзначати його всю частину гри, хоч і без феєрверків, в районі Дорсодуро.
  • Вороги у Венеції набагато кваліфікованішими, ніж вороги у Флоренції, і краще оснащені.
  • Венеція є єдиним містом, де ви не можете використовувати коня.
  • На кордоні Сан-Поло і Сан-Марко є два художника, які малюють портрет якоїсь людини.
  • Найпівденніший острів у Венеції, Ля Гуідекка, який розташовується на окремому острові, недоступний для гравців у ході гри.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі