FANDOM

Захоплююче... Панове. Я тримаю в руці ключ. І якщо вірити цій книзі, він відкриє двері до храму, побудованого Тими, хто прийшов раніше.
Реджинальд Берч про ключ.
A Deadly Performance 10

Реджинальд Берч тримає в руці ключ.

Великий Ключ Храму був амулетом, як Частина Едему, що функціонував в основному в якості ключа для Ока у Великому храмі в Нью-Йорку

У 1754 році ключ був у розпорядженні асасина Міко. За наказом тамплієрів великого магістра Реджинальда Берча, Хейтем Кенуей убив Міко всередині Королівського театру в Лондоні і взяв ключ від нього. Після повернення Хайтема в штаб-квартиру тамплієрів, Берч ​​сказав Хейтему, що ключ, швидше за все, відкриває храм Першої Цивілізації. В результаті, Берч ​​замовив Хейтему прохід в Бостон, щоб знайти і розблокувати його вміст, і створити Орден Тамплієрів в Америці.

В 1755 році, Хейтем, за допомогою Ганьгеха знайшов вхід в Храм, але в нього не було доступу до нього, бо у Хейтема не було Яблука Едему, щоб відкрити перші двері. У Хейтема амулет був до 1781 року, поки він передав його Чарльзу Лі.

Наступного року, асасин Радунхагейду, син Хейтема, вбив Чарльза Лі в Монмуті і взяв амулет. Пізніше він повернувся у своє село, Ганадзеон, де він активував Кришталеву Кулю. Юнона сказала йому, щоб він заховав амулет. Після цього, він пішов до Маєтку Девенпорт і закопав ключ в могилі сина Ахіллеса Девенпорта - Коннора Девенпорта.

У 2012 році нащадок Радунхагейду Дезмонд Майлс, пережив його спогади всередині Анімуса і з'ясував, що ключ був захований в могилі Коннора Давенпорта. Дезмонд використовуваа його, щоб відкрити внутрішній шлюз Великого Храму.

Випадкова вікі