FANDOM

Спогад.PNG Вбивство Спогад.PNG
Tamir-assassination-memory.png
Інформація
Опис: Тамір говорив про інших. Він назвав їх братами. І сказав, що найближчим часом я приїхав, щоб дізнатися їх добре. Ще більш дивним, здається те, що він знає Аль-Муаліма. Краще поговорити з Наставником про це.
Гра: Assassin's Creed
Послідовність ДНК: Блок пам'яті 2
Предок: Альтаїр ібн Ла-Ахад
Дата: 1191 рік
Місце: Айюбіди.png Дамаск
Айюбіди.png Масіаф
Попередній спогад: Знання

Вбивство ― дванадцятий спогад у другому блоці пам'яті Assassin's Creed. Мета Альтаїра ― вбити Таміра.

ПерсонажіРедагувати

ОписРедагувати

Альтаїр увійшов на базар Аль-Сілаах і попрямував до центрального двору. Незабаром після його прибуття, Тамір сперечався з одним зі своїх постачальників. Зрештою, Тамір вбив людину в припадку люті, і був убитий Альтаїром після цього.

СюжетРедагувати

Альтаїр слухає розмову Таміра і робатника
Альтаїр увійшов на базар і попрямував у двір. Він був свідком суперечки Таміра з робітником.
  • Робітник: Якщо ви хочете просто подивитися!
  • Тамір: У мене немає ніякого інтересу до ваших розрахунків. Цифри нічого не міняють! Ваші люди не змогли виконати замовлення, а це значить, що я втратив клієнта!
  • РобітникНам потрібно більше часу!
  • Тамір: Це виправдання ледачої або некомпетентної людини. Як ви?
  • Робітник: Ні.
640px-Assassinio (Tamir) 6.png
*Тамір: Те, що я бачу, говорить інакше. Тепер, скажіть мені, що ви маєте намір зробити, щоб вирішити цю проблему? Ця зброя зараз потрібна!
  • Робітник: Я не бачу рішення! Чоловіки працюють день і ніч, але вашому "клієнту" потрібно так багато, і пункт призначення - це складний маршрут.
  • Тамір: Якби ви могли б виробляти зброю з такою ж майстерністю, як виправдовуєтеся!
  • Робітник: Я зробив все, що міг.
  • Тамір: Цього не достатньо.
  • Робітник: Тоді, можливо, ви занадто багато просите.
  • Тамір: Занадто багато!? Я дав вам все! Без мене, ви були б чарівними зміями! Все, що я прошу взамін виконувати зомовлення вчасно! А ви говорите, я прошу занадто багато? Ти проявляєш неповагу до мене?
  • Робітник: Мир, Тамір. Я не хотів образити!
  • Тамір: Тоді ви повинні тримати рот на замку!
640px-Assassinio (Tamir) 3.png

Тамір вбиває свого робітника.

Тамір вихопив кинджал і вдарив торговця в живіт.
  • Робітник: Ні! Стоп!
  • Тамір: Стоп? Ха! Я тільки почав!

Тамір продовжив свою атаку, завдаючи кілька ударів по робітнику.

  • Тамір: Ти прийшов на мій базар! Стояв перед моїми людьми! І насмілився образити мене? Ви повинні знати своє місце!

Тамір люто вдарив робітника кілька разів, перш ніж штовхати його в фонтан. Один з його людей втрутився, щоб видалити тіло.

  • Тамір: Ні Залиште тіло. Нехай це буде уроком для решти з вас. Подумайте двічі, перш ніж сказати мені, що щось не може бути зроблено. Тепер повернулися до роботи.

Тамір почав перевіряти кілька стендів в базарі. Альтаїр послідував за ним, чекаючи підходящого моменту, щоб убити його.

640px-AC Tamir 2.jpg

Альтаїр і Тамір в коридорі пам'яті.

*Тамір: Ти заплатиш! Ви всі заплатите!
  • Альтаїр: Схоже зараз платиш ти, друже мій. Тобі більше не заробити на чужому болю.
  • Тамір: Вважаєш, що я простий торговець смертю, що наживається на війні? Ти зробив дивний вибір - не здається? Чому мене, коли багато роблять те ж саме?
  • Альтаїр: Значить ти вважаєш себе особливим?
  • Тамір: Це так. Тому що моя мета вища, ніж просто гроші, як і у моїх братів.
  • Альтаїр: Братів?
  • Тамір: Ах, він думає я в справі один. Я лише частина справи, зі своєю частиною роботи. Скоро ти дізнаєшся про інших. Їм не сподобається те, що ти зробив.
  • Альтаїр: Чудово, вже смакую їх смерть.
  • Тамір: Стільки гордості, вона погубить тебе дитя...

Альтаїр втікає з базару, і повертається в Бюро згодом, представляючи закривавлене перо Рафіку як доказ смерті Таміра.

  • Рафік: Я чув про твою перемогу, Альтаїр.
  • Альтаїр: Дякую.
  • Рафік: Це ганьба, що інші асасини продовжують тримати тебе в такому поганому відношенні.
  • Альтаїр: Рафік, мене не хвилює, що інші думають про мене.
Tamir Knowledge 1.png

Рафік розмовляє з Альтаїром.

  • Рафік: Як хочеш, Альтаїр. Ви повинні принести звістку про вашу перемогу Аль-Муаліму.

Альтаїр покинув бюро і повернувися в Масіаф, де він говорив про свою місію з Аль-Муалімом.

  • Аль-Муалім: Ти зробив добре, Альтаїр, і я впевнений, що це, перший з багатьох успіхів.
Alnualimaltair.png
*Альтаїр: Тамір говорив так, ніби він вас добре знав. Він мав на увазі, що моя робота мала більший сенс.
  • Аль-Муалім: Значення виходить не від одного акту, а контексту, в якому воно виконується. Наслідки народжені від нього.
  • Альтаїр: Тоді мені потрібно знати більше?
  • Аль-Муалім: Якщо я приховаю інформацію, це тільки для того, щоб ти не робив цю помилку вдруге.
  • Альтаїр: Я бачу.
  • Аль-Муалім: Ні, не бачиш! І все залишиться таким чином, поки ти не матимеш уроку. Тим не менш, ти виконав грамотно, і я відновлю твоє звання, і поверну частину твого обладнання. Йди в Акру чи Єрусалим. Є люди в обох містах, які вимагають твоєї уваги. Лідери Бюро можуть розповісти тобі більше про те, що повинно бути зроблено.

ПідсумокРедагувати

Альтаїр вбив Таміра і повернувся в Масіаф, де він отримав завдання від Аль-Муаліма.

Див. також Редагувати

Випадкова вікі