FANDOM

Eraicon-Altair's ChroniclesEraicon-Templars

Василіск
Basiliskchronicles
ManIcon
Інформація
Дата народження: Перша половина ХІІ ст.
Період життя: Високе Середньовіччя
Дата смерті: 1190 рік
Місце смерті: Айюбіди Тір, Сирія
Убитий/убита: Альтаїр ібн Ла-Ахад
Фракції: Орден Тамплієрів
Зброя: Меч
Поява: Assassin's Creed: Altair's Chronicles

Лорд Василіск (англ. Lord Basilisk)  ― Великий магістр ордену Тамплієрів в 1190 році.

БіографіяРедагувати

У 1190 році після подорожі в Єрусалим Асасин Альтаїр ібн Ла-Ахад дізнався, що Василіск був лідером Ордену Тамплієрів, і що у нього був останній третій ключ до Храму Піску. Альтаїр, дізнавшись про це, проник на вечірку Короля Єрусалиму, на яку був запрошений Василіск.

Там Альтаїр і Василіск помірялися силами вперше, і кінець кінцем Асасин після того, як зірвав з шиї Василіска ключ від Храму Піску, втік.

Маючи у володінні усі три ключі, Альтаїр відправився в Храм Піску і зумів ввійти до сховища, де знаходилася Чаша. Проте, Асасин знайшов лише порожню скарбницю і Василіска, що стоїть попереду нього. Лідер Тамплієрів почав глузувати з Альтаїра, також натякаючи, що Чаша не річ, а жінка. Після цього, він втік з Храму, який почав руйнуватися, залишивши Альтаїра зі своїми вартовими.

Наступного разу вони зустрілися в Цитаделі Тамплієрів в Тірі, де Альтаїр і Василіск помірялися силами ще раз; Асасину вдалося важко поранити Василіска. Лідер Тамплієрів запропонував угоду Альтаїру: дві важливі новини в обмін на його життя. Перша новина полягала в тому, що Чаша зберігалася в Єрусалимі на віллі Карваджіо, а друга про те, що Тамплієри тримають в облозі Акру і до сходу сонця усі жителі будуть мертві. Альтаїр пішов на угоду, але спалив усі судна Василіска, затримуючи його поїздку в Єрусалим.

Проте, після цього Василіск поїхав прямо в Алеппо, де йому вдалося узяти Чашу. В той час, як Альтаїр був абстрактний вбивством Хараша. Василіск тримав Адху в порту Тамплієрів в Тірі, де скоро вони з Альтаїром зійдуться утретє. Цього разу Альтаїру вдалося убити Василіска, але врятувати свою кохану він не встиг, судно, де її тримали вже поплило.

Цікаві фактиРедагувати

  • За всю гру Альтаїр повинен битися з Василіском 3 рази.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі