FANDOM

Ти повинен повідомляти кожному начальнику бюро про своє завдання перед його виконанням
Eraicon-AC1Eraicon-Bloodlines
Бюро ассассінів
Assassins bureau
Інформація
Фракції: Орден Асасинів

Бюро ассассінів — притулок асасинів, відправлених на завдання у відповідні міста. 

Бюро знаходяться у трьох містах: Дамаск, Акра і Єрусалим.

ФункціяРедагувати

Бюро є притулком для асасинів відправлених на завдання і тимчасовим місцем проживання, а так само і місцем фізичної та психологічної підготовки до завдання, а так само очікування відповідного часу для нападу. 

Усередині кожного бюро знаходиться Начальник бюро, який надає тактичну інформацію і підказує місця для збору 

640px-2-bureauentrance

Вхід в бюро.

інформації. Коли асасин зібрав достатньо інформації, начальник стверджує його готовність і дає йому перо, яке він повинен вмочити в крові цілі, для підтвердження виконання завдання.

Зовнішній виглядРедагувати

Зовні будівля виглядає досить скромною, і у неї немає ні вікон, ні дверей. Єдиний прохід знаходиться на даху, щоб цікаві люди, і тим більше охоронці, не знайшли його.

640px-830px-Bureau chamber

Інтер'єр передпокою.

Бюро ділиться на дві кімнати:

Передпокій — місце, де асасин міг б відпочити. У цій кімнаті висять різні килими та декоративні рослини, а так само невеликі фонтанчики.

Внутрішня — вона прилягає до передпокою, в ній розташовується Начальник бюро, який робить там записи і може надати поповнення запасів метальних ножів. Так само в цій кімнаті знаходиться шафа з книгами, сувоями і картами.

640px-830px-ACAltairMalik

Рафік і Альтаїр.

Цікаві фактиРедагувати

  • Альтаїр може повернутися в бюро в будь-який час і може поповнити запас ножів. 
  • Вхід в бюро буде закритий, поки ваш соціальний статус не зміниться на анонімний. 
  • Бюро в Акрі заповнене безліччю книг, в той час як в Дамаску глечиками. 
  • У бюро в Єрусалимі де працює Малік, можна спостерігати, що він малює карти міста. 
  • У бюро в Дамаску де працює Рафік, можна спостерігати, що він розписує глечики.

Випадкова вікі