FANDOM

Британська армія - є філією збройних сил Британії, створена в 1707 році.

ІсторіяРедагувати

Після тріумфу Великобританії над Францією у Франко - індіанської війни , так само відомої , як Семирічна війна , яка закінчилася в 1763 році, солдати Британської армії стали вважатися кращими в Новому світі.

Висока дисципліна , високе вміння поводитися зі зброєю , потужне озброєння , організованість і репутація Британської армії грали їм на руку , в залякуванні аматорської Континентальної армії під час війни за незалежність США аж до 1783 року. Головні сили британців під час війни з колоністами складалися в основному з жителів Англії , але іноді до них приєднувалося місцеве населення. Існувала практика найму військ з дружніх країн. Британці патрулюють вулиці загонами , а якщо у них почнуться проблеми , вони відправляють донощиків за підкріпленням . Іноді испльзовать місцевих найманців для збору податків . У всіх своїх володіннях армія короля будувала форти для підтримки своєї влади.

Зброя та обмундируванняРедагувати

Британський піхотинець 18-го століття був озброєний стандартним для Британської армії гладкоствольною кремінним рушницею з насадженим на нього 40 сантиметровим багнетом для ближнього бою. Так само, їм видавався кремінний пістолет і шабля.

Володінню цього гладкоствольної рушниці британці приділяли більше увагу, завдяки чому вони могли здійснювати по три постріли в хвилину, у той час, як американці здійснювали в кращому тільки два.