FANDOM

Eraicon-AC2.png

Битва за Форлі (DLC)
Battleofforlihead.jpg
Інформація
Розробник: Ubisoft Montreal
Ubisoft Singapore
Видавець: Ubisoft
Реліз: 28 січня 2012 року (Xbox 360, PlayStation 3)
6 березня 2010 року (PC)
Рейтинг ESRB: M (Mature)
Платформи: Xbox 360
PlayStation 3
PC
Сайт: Сайт
Битва за Форлі (DLC) — один з двох додаткових завантажуваних контентів для Assassin's Creed II. Він включає в себе перший з двох "пошкоджених спогадів" Анімуса, випущений 28 січня 2010 року.

DLC містить шість нових місій, а також "спеціальний спогад" в Форлі де можна вільно літати на літаючій машині.

СюжетРедагувати

Еціо, разом з Нікколо Макіавеллі, Леонардо да Вінчі і Маріо Аудиторе зустрічаються у Венеції, щоб вирішити подальшу долю Яблука Едему. Було вирішено відправити Яблуко на зберігання у Форлі, яким правила одна з союзниць Асасинів — Катерина Сфорца.

Макіавеллі, разом з Еціо Аудиторе відправляються в Форлі, що б передати Яблуко Катерині, проте в той час місто було окуповане людьми Борджіа на чолі з братами Орсі. Еціо проник в місто і відкрив ворота, що б Катерина могла потрапити в Рокка-ді-Равалдіно, фортецю в Форлі.

Незабаром, атака була відбита, але брати Орсі змогли вкрасти дітей Катерини і висунули вимогу повернути дітей в обмін на Яблуко. Еціо вдалося звільнити дітей і вбити Людовіко Орсі, а після переслідування — і Чекко Орсі , але сам Еціо був серйозно поранений і повернути Яблуко не зміг.

Після того, як Еціо прийшов до тями, він відправився на пошуки ченця, який викрав Яблуко, що б захопити владу у Флоренції.

СпогадиРедагувати

ГалереяРедагувати

СкріншотиРедагувати

ВідеоРедагувати

Assassin's Creed 2 - Битва за Форлі (DLC) Launch Trailer01:44

Assassin's Creed 2 - Битва за Форлі (DLC) Launch Trailer

Випадкова вікі