FANDOM

Eraicon-Lineage.pngEraicon-AC2.pngEraicon-Renaissance.png

Базиліка Святого Марка
Saint marks basilica.png
Інформація
Місто Італія.png Італія, Венеція
Дата створення 1094 рік
Опис Собор
Собор Святого Марка (італ. Basilica di San Marco) — кафедральний собор Венеції (до 1807 придворна капела при палаці дожів), що представляє собою рідкісний приклад візантійської архітектури в Західній Європі. Розташовується на площі Святого Марка, поруч з Палацом дожів. Собор, прикрашений численними мозаїками, виконаними у візантійському стилі, є місцем знаходження мощів апостола Марка і безлічі цінних предметів мистецтва, вивезених з Константинополя в ході хрестових походів.

У грі ми вперше зустрічаємося з собором, коли Еціо Аудиторе да Фіренце потрібно врятувати дожа і вбити Карло Грімальді.

Базиліка Святого Марка є забороненою зоною в грі і знаходиться в оточенні численних охоронців.

Історія Редагувати

BasSanMarcoDB.png
Історія створення цієї Базиліки пов'язана з легендою, що розповідає про те, що в 828-829 роках тіло Святого Марка євангеліста (проповідника), було таємно привезено з єгипетського міста Олександрії. Два італійських купця по імені Рустіко да Торчелло і Буоно да Маламокко вкрали тіло святого, покривши його свинячими тушами, для уникнення контролю, привезли до Венеції. Мусульмани не стали перевіряти заборонене для них м'ясо. Цілком можливо, що ця легенда є правдою.

У 832 році відбулося освячення першої базиліки Сан-Марка. Будівництво нової Базиліки Сан Марко почалося в 1063 році, але оскільки Доже Фалієр боявся, що олександрійці зажадають назад тіло святого, то в 1094 році було оголошено про так зване диво появи тіла Святого в споруджуваній Базиліці, що носить його ім'я. Ця подія була відзначена церковною службою (освітленням базиліки) і великим народним святом. З 1075 всі кораблі, що приходять з інших країн, повинні були привозити дорогоцінний подарунок для прикраси «Дому святого Марка». Базиліка Сан Марка стає політичним і релігійним центром Венеціанської Республіки. Тут коронувалися Дожі. Після смерті їхні тіла приносили сюди, піднімаючи на ношах 9 разів, в знак великої поваги й останнього салюту. Звідси йшли в далекі плавання прославлені венеціанські капітани, звідси почав своє далеке плавання Марко Поло, сюди збирався венеціанський народ в горі і радості. Базиліка Сан-Марко лише з XIX століття стала кафедральним собором.

Гробниця асасина Редагувати

Amunet 1 v.png

Гробниця Амунет.

У якийсь момент своєї історії, Базиліка стала домом для однієї з шести гробниць асасинів, яка захищає мумію Амунет. Після входу в базиліку з допомогою черепа-перемикача, Еціо спробував потягнути чотири важелі, які знаходяться під стелями чотирьох залів. Кожен важіль обертає круглу частину розпису в центрі Базиліки. Коли всі важелі були активовані, зобразився знак асасиінв, після чого з'являється гробниця Амунет.

Цікаві факти Редагувати

  • Собор вважається забороненою зоною, так як він є власністю дожа.
  • У соборі в центрі є мозаїка-головоломка, на якій при правильному складенні буде герб асасинів, в сьогоденні його там немає.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі