FANDOM

Eraicon-AC2.png

Багаття марнославства (DLC)
Bonfiremain.jpg
Інформація
Розробник: Ubisoft Montreal
Ubisoft Singapore
Видавець: Ubisoft
Реліз: 18 лютого 2010 року (PS3, Xbox 360)
6 березня 2010 року (PC)
Рейтинг ESRB: M (Mature
Платформи: Xbox 360
PlayStation 3br>PC
Сайт: Сайт
Багаття марнославства DLC — один з двох додаткових завантажуваних контентів для Assassin's Creed II.

Він включає в себе другий з двох "пошкоджених спогадів" Анімуса, випущений 18 лютого 2010 року. Цей контент дає доступ до району Флоренції - Олтарні, яка була ексклюзивна лише для власників PS3 консолей. А також до сюжету, що оповідає про битву асасина Еціо Аудиторе да Фіренце з ченцем Джироламо Савонароло.

СюжетРедагувати

Багаття марнославства безпосередньо пов'язане з подіями, що відбувалися після DLC "Битви за Форлі". Після того, як Еціо зміг захистити Форлі від загарбників Борджіа та убивши братів Орсі, він знову зміг повернути собі Яблуко Едему, але не надовго.

Перед смертю, Чекко Орсі, якого наздогнав Еціо, зміг встромити в нього кинджал. Перед тим як втратити свідомість, Еціо побачив дев'ятипалого ченця в чорному одязі, який підібрав Яблуко з землі. Еціо не встиг йому завадити.

Через деякий час, він прокидається в ліжку і бачить Катерину Сфорца, вона дала йому карту Ріаріо і засоби які допоможуть Еціо в майбутньому.

Пізніше він розшукує ченця в абатстві, у низинах Форлі. Саме там він зустрічає проповідника Брата О'Каллахана, ірландця за походженням. Він каже Еціо, що не так давно зустрічав одного монаха в чорних шатах, що мав при цьому всього дев'ять пальців (у сумі) на руках. Інший чернець з монастиря в місті згадав, що раніше Савонарола навчався у Флоренції, тому можливо, він знову повернувся туди. Тоді Еціо повертається у Флоренцію.

СпогадиРедагувати

Цікаві фактиРедагувати

  • Карта, яку дає Катерина Еціо містить в собі дані про перебування всіх сторінок Кодексу. Якщо, не знайти всіх сторінок Кодексу і почати одну з останніх місій Дезмонду кажуть, що у Еціо, як виявилося, є карта з усіма сторінками. Так само кажуть, що спогад про те, як Еціо дістав цю карту був загублений.

ГалереяРедагувати

СкріншотиРедагувати

ВідеоРедагувати

Assassin's Creed 2 - Багаття марнославства (DLC) Трейлер-001:43

Assassin's Creed 2 - Багаття марнославства (DLC) Трейлер-0

Випадкова вікі