FANDOM

Афродіта
Афродіта.jpg
WomanIcon.png
Інформація
Фракції: Ті, хто були до

Афродіта, також відома як Венера — одна з Тих, хто були до, яка пізніше буде шануватися як грецька та римська богиня любові, краси та жіночності. 

БіографіяРедагувати

Незважаючи на знання наслідків катастрофи, Кірос з Заракс побажав кинути виклик принцесі Аркадії, Аталанті, в спробі завоювати її руку в шлюбі. Однак, знаючи, що він вже не був чемпіоном в молодості, Кірос відправився до наставника Піфагора просити про допомогу. Піфагор направив його в покинутий храм, який був присвячений Афродіті, і сказав йому, що він знайде, те що йому потрібно там. За його порадою, Кірос вирушили до храму, але був вражений запеклою хуртовиною, змушуючи його впасти в обморок на його вході. Під час його несвідомого стану, Кіросу був показані сюрреалістичне бачення саду, де він був бачив молоду жінку, яка зриває три яблука і відносить їх до храму Афродіти. Незважаючи на його спроби, молода жінка не могла почути або побачити його. 

Коли Кірос отямився, він був весь у снігу і без всякого відчуття в кінцівках, хоча йому вдалося пробратися в храм. Після цього він подивився на те місце, де Афродіта вийшла з трьома яблуками, але бачив тільки одне золоте яблуко. 

Потім Кірос взяв яблуко і використовував його, щоб перемогти Аталанта в гонці, за рахунок використання його сил, щоб час від часу переривати її, коли вона бігла.

Випадкова вікі