FANDOM

Eraicon-Bloodlines.pngEraicon-Secret Crusade.pngEraicon-Revelations book.png

Архів Тамплієрів
ACBL Templar Archive Chamber.png
Інформація
Фракції: Тамплієри
Асасини

Архів Тамплієрів був секретним підземним комплексом на Кіпрі, де зберігалися знання і артефакти Тамплієрів. Він був розташований в центрі Лімассола, під замком Лімассола.

ІсторіяРедагувати

До 1191 року охоронявся Тамплієром Імператором Кіпру, Ісааком Комніном. Тим не менш, в 1191 році, Комнін вирушив на війну з королем Річардом I Левове Серце, який швидко переміг його і захопили острів.

Стривожений загрозою секретності архіву, Арман Бушар, нещодавно призначений Великим Магістром Ордену Тамплієрів, купив Кіпр в короля Річарда. Дізнавшись про покупку острова, наставник Сирійських асасинівАльтаїр ібн Ла-Ахад, відправився на Кіпр, щоб позбавити його від загрози тамплієрів і знайти архів.

Швидко дізнавшись про присутність Альтаїра, Бушар прагнув зберегти таємницю архіву, видаливши її вміст з Кіпру. Змушені використовувати життя своїх підлеглих, щоб виграти час, йому в кінцевому рахунку це вдалося. Тамплієри зуміли переправити вміст архіву незадовго до цього був виявлений Альтаїром. Бушар залишилися в архіві після того, але після бою він був убитий Альтаїром. Незабаром після тріумфу Альтаїра над Бушаром, тамплієри стали знищувати порожній Архів артилерійським вогнем. Комплекс незабаром почав руйнуватися, хоча Альтаїр і Марія Торпе змогли вчасно втекти.  

У 1510 році наставник італійських асасинів Еціо Аудиторе да Фіренце, відплив з Риму маючи намір знайти бібліотеку Альтаїра, яка прихована під фортецею Масіаф

Випадкова вікі