FANDOM

Eraicon-AC1

Арсуф
640px-830px-Arsuf
Інформація
Статус: Місто
Фракції: Асасини,

Сарацини,
Хрестоносці

Дата заснування: V чи VІ століття до н. е.

Арсуф – стародавнє місто, на території сучасного Ізраїлю.

ІсторіяРедагувати

Рання історія і розвитокРедагувати

Заснований фінікійцями в 5 або 6 столітті до н. е., він спочатку входив у володіння Перської імперії. У період еллінізму він став називатися Анкоріж. Далі прийшли Селевкіди, і перейменували в Апполон. Після пришестя на ці місця Римської імперії Арсуф був важливим містом біля моря.

У 113 році н. е. землетрус зруйнувала частину міста, але був швидко відновлений завдяки торгівлі з Італією і Північною Африкою.

У 640 році мусульмани захопили місто і було встановлено його первинне ім'я, а так само оточений фортечною стіною, для протистояння візантійському флоту з моря.

У 1011 хрестоносці на чолі з Балдуїном I Єрусалимським. Вони відбудували стіни і назвали місто Арсур. Нове місто було центром Єрусалимського королівства, але в 1187 році мусульмани знову його захопили.

Третій хрестовий похідРедагувати

640px-BoA 8

Альтаїр і хрестоносці.

У 1191 році, відбулася велика битва між Робером де Сабле і Салах-ад-Діном (або Саладіном).

Ассассін Альтаїр ібн Ла-Ахад прийшов на пошуки з воз'єднаним королем Річардом Робера до військових застав і таборів Арсуфу. Щоб провратися через рівнини, йому довелося вбити кілька груп солдатів, як сарацинів так і хрестоносців. Добравшись до табору Робера, Альтаїр був оточений тамплієрами, але Річард дав йому можливість висловитися. Альтаїр звинуватив у змові з Вільямом де Монферратом і Сибрандом. Річард вирішив суперечку дуелем між Робером і Альтаїром, сказавши що переможе той, "На чиєму боці Господь". Ассассін воював з Робером і декількома тамплієрами, але переміг.

Перед смертю Робер розповів ассассіна про те, що Аль-Муалім, наставник асасинів, теж тамплієр. За згодою Річарда, Альтаїр відправився в Масіаф, щоб протистояти Аль-Муаліму.

Новий часРедагувати

Хрестоносці виграли битву і зайняли Арсуф. До 1261 місто вже перейшло до лицарів-госпітальєрів

У 1265 році султан Бейбарс взяв місто після 40 днів облоги і мамлюки повністю зруйнували місто, побоюючись повернення хрестоносців. 

Залишки зруйнованої фортеці і міста все ще стоять під юрисдикцією Апполоніального національного парку Herzliyya, Ізраїль. У 1995 році була побудоване село Арсуф, на північ від фортеці.

Випадкова вікі