FANDOM

Eraicon-BloodlinesEraicon-Secret CrusadeEraicon-Templars

Арман Бушар
Арман Бушар
ManIcon
Інформація
Батьківщина: Франція Франція
Дата народження: Перша половина ХІІ ст.
Період життя: Високе Середньовіччя
Дата смерті: 1193 рік
Місце смерті: Кіпр, Лімассол, Архів Тамплієрів
Убитий/убита: Альтаїр ібн Ла-Ахад
Фракції: Тамплієри Тамплієри
Зброя: Меч
Поява: Assassin's Creed: Bloodlines

Арман Бушар ― великий магістр Ордену Тамплієрів на Кіпрі. Був головною ціллю Альтаїра, коли він дізнався, що Тамплієри вирушають на Кіпр. Арман перемістив Архів Тамплієрів з Кіпру до невідомого місця, щоб захистити його від вторгнення асасинів. Загинув у Архіві від руки Альтаїра в 1193 році.

БіографіяРедагувати

Арман Бушар змінив Робера де Сабле на місці Великого Магістра Ордену Тамплієрів. Тамплієри придбали Кіпр у короля Річарда І, після того, як він відвоював його у місцевого Імператора Ісаака Комніна. Арман встановив на Кіпрі власні правила, які підтримали Молох, його сини Шалім та Шахар та Фредрік Рудий. Їхньою метою було захищення Архіву Тамплієрів від Асасинів.

Після того, як Альтаїр убив п'ять цілей, якими командував Арман Бушар, Альтаїр відслідкував Армана і убив його в Архіві Таплієрів. Перед смертю Бушар сказав, що Альтаїр дійде коли-небудь тих же висновків, що і він. Після смерті Бушара Альтаїр і Марія втекли з архіву тамплієрів, який руйнувався.

Після смерті Армана Бушара, Альтаїр і Марія Торпе полюбили один одного і через місяць одружилися в Лімассолі. Через два роки у них народився син Дарім, а ще через два роки другий син Сеф.

Останні словаРедагувати

Арман Бушар: А... ти... ти вірний своїм переконанням, Альтаїр.

Альтаїр: А ти забув свою віру.

Арман Бушар: Не забув... розширив її межі. Більшість навіть не підозрює, наскільки складно влаштований світ. І ти, асасин... Якби ти умів не лише вбивати, то зрозумів би це.

Альтаїр: Позбав мене від моралей. І знай: я краще загину, але Яблуко Едему я не віддам нікому.

Арман Бушар: Бережи його, Альтаїр... Коли-небудь ти дійдеш тих же висновків, що і ми...

Важливі вбивста Редагувати

Цікаві фактиРедагувати

  • У реальності, Кіпр у Річарда викупив Робер де Сабле.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі