FANDOM

250px-Animus

Анімус 1.28

Анімус (англ.  Animus)  машина , яка зчитує генетичну пам'ять людини і проектує її в 3D.

Історія Редагувати

Анімус 1.0 Редагувати

Анімус 1.0  — перша модель Анимуса , створена компанією Абстерго Індастріз. За допомогою нього, Абстерго відтворювало спогади Об'єкта 4. Але через деякий час він був списаний.

Анимус 1.0

Анімус 1.0

Анімус 1.28 Редагувати

Анімус 1.28 — друга модель Анімуса, створена компанією Абстерго Індастріз. За допомогою нього, Абстерго відтворювало спогади Об'єкта 16 і Об'єкта 17.
В лабораторії Абстерго стоїть дуже багато анімусів для тренування Тамплієрів. Нагадує ліжко.

Анімус 2.0 Редагувати

Анімус 2.0  — модель Анімуса, створена Ребеккою Крейн на основі
Animus art

Анімус 2.0

Анімуса Абстерго. Нагадує крісло.

Анімус 2.0 багато в чому відрізняється від Анімуса 1.28. Наприклад, колір фону завантаження змінився з синього на білий.

Нова модель Анімуса включає в себе  Базу даних, де користувач може знаходити статті про історичні особистості і місця.

Анімус 3.0 Редагувати

Анімус 3.0 — 
AC3 Animus 3.01

Анімус 3.0

нова зменшена модель, розроблена Ребеккою. Складається з спинки і підлокітника з невеликим монітором. Коли Дезмонд і решта прибули у Великий Храм, вони розмістили Анімус на одному з каменів.

Анімус 4.0 Редагувати

212px-741 max

Анімус 4.0

У 2012 р. Абстерго створило нову модель Анімуса. Нова модель представляє з себе невеликі окуляри і монітор. У цьому анімусі була замінена заставка і кімната з білої на зелену. Ще Анімус 4.0 також відомий як Анімус Омега.

Побічні ефекти Редагувати

Ефект просочування — цей ефект з'являється у людини, яка довго прибуває в анімусі. Ефект просочування дає людині вміння його предка, а так само людина може переміщатися в минуле без Анімуса, і тоді людина може збожеволіти.

Цікаві факти Редагувати

  • Анімус є однією з технологій Едему, як написано в розділі Едем.
  • Ребекка часто називає Анімус 2.0 "Малятком".
  • Анімус 1.28 з'являється у всіх частинах гри  У першій частині в якості основного, в AC2 на початку гри, а також його використовують Агенти Абстерго в мультіплеєрі ACB і ACR. У третій частині Дезмонд переслідує Об'єкта 4 по приміщенню з анімусом.
  • У третьому випуску  французьких коміксів, Джонатан Хавк  використав невідому модель Анімуса.

Випадкова вікі