FANDOM

Eraicon-Altair's Chronicles.pngLocation.png

Алеппо
Headquarters.png

Фортеця асасинів у місті.

Інформація
Фракції: Орден Асасинів
Тамплієри
Дата заснування: VI тис. до н. е.

Алеппо — велике містом в Сирії, а також другий притулком Асасинів, після Масіафу, під час Третього Хрестового походу.

У 1190 році асасин Альтаїр ібн Ла-Ахад відвідав Алеппо двічі, перший раз, щоб отримати завдання від Аль-Муаліма, який в той рік тимчасово мешкав у фортеці Алеппо. А другий раз, щоб вбити зрадника Хараша, який був заступником Аль-Муаліма.

ІсторіяРедагувати

Перше відвідування Алеппо Альтаїром було під час його повернення з чергового завдання в 1190 році. Там він знайшов фортецю і невелике село, обложене Тамплієрами під командуванням Великого Магістра Ордену Тамплієрів лорда Василіска. Після відсічі нападу Альтаїр зустрівся з Аль-Муалімом, з яким вони обговорили цей напад, і який дав йому нове завдання Знайти і Принести священний об'єкт, відомий як Чаша.

Під час його другого відвідування фортеці Аль-Муалім і більшість асасинів повернулися в Масіаф. Метою другого візиту було вбивство зрадника Хараша, заступника Аль-Муаліма в місті, а також вбивство асасинів-зражників, лояльних до Хараша. Альтаїру вдалося очистити фортецю від зрадників.

Пізніше, в 1191 році після невдачі Альтаїра в Храмі Соломона, місто було згадане інформатором в Дамаску, під час організації вбивства Абу-аль-Нуквода. Інформатор запитував Альтаїра про Адху і згадував їхні минулі пригоди в Алеппо, але Альтаїр відразу притяв цю бесіду, щоб не сгадувати минуле.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі