FANDOM

Eraicon-AC1Eraicon-The FallEraicon-French ComicEraicon-AbstergoEraicon-Templars

Алан Ріккін
Рендер Алана Ріккіна
ManIcon
Інформація
Період життя: Сучасність
Фракції: Тамплієри Тамплієри
250px-AbstergoLogo.svg Абстерго Індастріз
Поява: Assassin's Creed
Assassin's Creed: The Fall
Актор: Джеремі Айронс

Алан Ріккін — генеральний директор Абстерго Індастріз, член Ордену Тамплієрів та член Внутрішнього Святилища.

ДіяльністьРедагувати

Велика частина його роботи полягає в моніторингу та відсіюванню всіх публікацій ЗМІ про діяльність Абстерго. Ріккін також відповідальний за підтримку іміджу компанії і за захист інтелектуальної власності Абстерго. Коли в 2010 році, на сайті Wikileaks.org був опублікований лист з деякими секретними даними про компанію (імовірно, за цим стоїть Шон Гастінгс), Ріккін віддав наказ на арешт винуватця. Але його наказ так і не був виконаний через асасинів, які допомогли Шону сховатися. У той же рік, Алану довелося тісніше працювати зі ЗМІ та медіа - для підтримки бойового духу компанії, злегка підірваний економічним спадом. Це сприяло відновленню статусу-кво тамплієрів.

Проект "Анімус"Редагувати

356px-Alan Rikkin

Алaн Ріккін в Assassin's Creed: The Fall

Ріккін є супервайзером проекту доктора Уоррена Відіка - проекту "Анімус". Хоча він не взаємодіє особисто з Об'єктами, Ріккін один з людей, які стежать за їхніми сесіями в анімусі. Відомо, що він стежив за сесіями Об'єктів починаючи з Об'єкту 12 по 17.

Часто спілкується з Уорреном Відиком через електронну пошту. Один раз прислав Уоррену інформацію про проект у Філадельфії і Тунгуський вибух, і попросив переслати цей лист іншим. Інші листи містили відомості про запуск супутника Абстерго, і питання з безпеки.

Алан вищий за званням, ніж Відік, і може вирішувати, чи залишати випробуваного в анімусі або замінити його.

ІнцидентиРедагувати

У 2012 році Алан був залучений до деяких скандалів, як наприклад передбачуване самогубство співробітниці Абстерго Лейли Маріно, наслідки незаконного випробування нового препарату - нових фторидів, а також вибух Частинки Едему в Міжнародному Аеропорті Денвера.

Люсі Стіллман одного разу розпитувала Ріккіна електронною поштою про її померлу подругу, Лейлу Маріно. Єдина відповідь, яку вона отримала, містила повідомлення з офісу. Незважаючи на те, що Алан продовжував керувати своєю електронною поштою, він, імовірно, на той момент був відсутній. Також він послав лист Відіку, щоб той перешкоджав спробам Люсі ставити подібні питання.

Цікаві фактиРедагувати

ГелереяРедагувати

Випадкова вікі