FANDOM

PL Treasure HunterHQ.png Той, хто примножує знання, примножує скорботу.

Дана стаття містить багато спойлерів, а можливо і повний переказ. Якщо ви не любите дізнаватися про щось завчасно, радимо Вас припинити читання і пройти мимо.

PL Broken-heartedHQ.png Тут ми прагнемо звільнити розум людей.

Це заготовка статті, яка потребує допису. Ви можете допомогти Вікі Assassin's Creed, виправивши або доповнивши її.

Eraicon-ACmovie.pngEraicon-Assassins.png
Агілар де Нерха
Агілар.png
ManIcon.png
Інформація
Батьківщина: Іспанія.png Іспанія
Дата народження: XV століття
Фракції: AssassinLogo.png Асасини
Головні союзники: Марія
Зброя: Прихований клинок
Метальні ножі
Поява: Assassin's Creed (фільм)
Актор: Майкл Фассбендер

Агілар — Майстер Асасин Іспанського Братства Асасинів в XV-XVI століттях, який знайшов Частинку Едему. Агілар мав два прихованих клинки. Є предком Каллума Лінча, по материнській лінії, який пережив його генетичні спогади в нашому часі.

Біографія Редагувати

Ранні роки Редагувати

Народився в родині асасинів, Агілар приєднався до Братства після того, як всю його сім'ю спалили на вогнищі інквізиції за звинуваченням у єресі.

Вихованням Агілара зайнявся наставник Бенедикто, і у 1491 році Агілар вступає в Братство Асасинів. Щоб довести свою вірність, Агілар добровільно позбавляється безіменного пальця також, як і його попередники.

Під час своїх тренувань він зближується зі своїм спаринг-партнером Марією, і між ними виникає романтичний зв'язок.

Особистість та характеристика Редагувати

Агілар був відданим членом Братства Асасинів, тому він боровся з Тамплієрами за збереження свободи. Крім того, він володів поглибленими знаннями про політику Іспанії XV століття і знав, що Томас де Торквемада і Іспанська Інквізиція повинні бути зупинені.

Спорядження та вміння Редагувати

Одягу Агілара властиві маврські мотиви. Також у нього було два прихованих клинки, з яких, по крайній мірі, один був оснащений пусковим тросом, який використовували Джейкоб та Іві Фрай.

Цікаві фактиРедагувати

  • Каллум Лінч є нащадком Агілара. І їхні ролі грає один актор Майкл Фассбендер.
  • Ім'я "Агілар" в перекладі з іспанської перекладається як "споріднений з орлами". "Де Нерха" з іспанської перекладається як "з Нерхи". Нерха - місто, яке в той час розташовувалося в Андалусії, Іспанія.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі