FANDOM

Абстерго Ентертеймент
Abstergo-SD.png
Інформація
Локації: Монреаль
Належність: Тамплієри.png Тамплієри
Пов'язані організації: 250px-AbstergoLogo.svg.png Абстерго Індастріз
Дата формування: 2010 рік
Відомі представники: Олів'є Гарно

Мелані Лемей
Юхані Отсо Берг

Поява: Assassin's Creed III: Liberation

Assassin's Creed IV: Black Flag
Assassin's Creed: Rogue

Абстерго Ентертеймент – дочірня компанія Абстерго Індастріз, що розробляє мультимедійні споживчі товари.

Основний продукт – ігрова консоль версії Анімус, відомий як «Анімус Омега», що продається по всьому світу. Завдяки своїй первісній основі, підприємство отримало можливість впливати на суспільство через генетичну пам’ять і широку соціальну ігрову конструкцію.

Історія Редагувати

У 2010 році була заснована компанія. Головною темою були відеоігри, фільми та інші матеріали, отримані з генетичних спогадів. Першим великим релізом була гра «-05-0003Liberation», що росповідала історію асасина Авеліни де Грандпре.

З 2013 року офіси Абстерго Ентертеймент у Монреалі вже орієнтувались на проект "Зразок 17", що включав генетичні спогади Дезмонда Майлса. Це була надія знайти цікаві місця для майбутніх продуктів. Так і виникли «-05-0009Pirates of Nightmares» і художній фільм «-05-0010Devils of the Caribbean». В такому ж дусі вони переглядають й інші генетичні спогади асасинів.

Через те що компанія належала тамплієрам, все піддавалось цензурі. А саме представляло тамплієрів як великодушну групу, що намагається зупинити зловісних асасинів. Проте така махінація зіткнулась з хакерами, відомими як Ерудіто.

В майбутньому компанія сподівається відкрити «місця збору проб», де люди зможуть здати зразки своєї ДНК, це б дозволило компанії відкрити нові захоплюючі сценарії.

Відомі працівники Редагувати

Колишні працівники Редагувати

Цікаві факти Редагувати

  • Будівля Абстерго Ентертеймент знаходиться на території Олімпійського стадіона в реальному часі.
  • Пам'ятник Родріго Борджіа в його папському одязі був розташований перед дверима.
  • На поверсі Зразку 17 можна побачити зображення корабля Шона Гастінса в Assassin's Creed: Brotherhood.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі