FANDOM

Інформатори — 
Informants
це члени Ордену Асасинів, які інформували асасинів. Однак, перш ніж вони будуть давати інформацію, вони дають різні завдання. Вони знаходяться в містах - АкраЄрусалим і Дамаск.

ЗавданняРедагувати

Збирання пропорівРедагувати

Деякі інформатори випробовували своїх друзів, просячи зібрати прапори, за 3-5 хвилин. Прапори завжди були розташовані так, ніби доріжка. Коли всі прапори були зібрані, потрібно було повернутися до інформатору, щоб він дав інформацію.

ЕскортРедагувати

Деякі інформатори дуже сильно сварилися з вартою, що їм доводилося тікати з міста. Вони просили асасинів проводити їх до воріт. Під час проводження на інформатора нападали, ассассін мав убити нападників. Після того, як вони прибували до воріт, інформатор давав інформацію.

Вбивство охорониРедагувати

Деякі інформатори сварилися з вартою. Боялися за своє життя, вони давали завдання ассассина убити ворогів за час. Для вбивства, асасин часто використовуваа прихований клинок і метальні ножі. Коли асасин в'є всіх ворогів, він повинен був повернутися до інформатора, який дасть інформацію.

Вбивство лучниківРедагувати

Деякі інформатори давали завдання асасинам вбити кілька лучників, які перебували на дахах, і могли бачити один-одного. Треба було їх так вбити, щоб вас не помітили, інакше відбувалася десинхронізація. Після вбивства лучників, потрібно було повернутися інформатора, який дасть інформацію.

Знищення прилавківРедагувати

Деякі інформатори давали завдання зламати прилавки. Асасин повинен був кинути одного із охоронців, які були поруч з прилавками, на сам прилавок, зламавши його. Після знищення всіх прилавків, потрібно було повернутися інформатора, який давав інформацію.

Біг по дахуРедагувати

Деякі інформатори говорили що асасинвв чекає інший інформатор, який далеко від цього місця. Асасину доводилося добиратися по дахах до нього вчасно. Якщо ассассін добирався вчасно, другий інформатор давав інформацію.

Цікаві фактиРедагувати

  • Інформаторів можна вбити прихованим клинком.
  • На PC-версії гри були додані ще чотири місії інформаторів.

Випадкова вікі