FANDOM

Eraicon-Altair's Chronicles.pngEraicon-AC1.pngLocation.png

Єрусалим
Jerusalem.jpg
Інформація
Статус: Місто
Фракції: Асасини
Сарацини
Хрестоносці:
Тамплієри
Дата заснування: Невідомо до н. е.

Єрусалим (англ. Jerusalem) — місто розташоване між Середземним і Мертвим морем.

ІсторіяРедагувати

Пошук ЧашіРедагувати

У 1190 році, асасин Альтаїр ібн Ла-Ахад відвідав місто двічі. Під час першого свого візиту, він прийшов до Кадара - голови Бюро в місті, і попросив інформацію про Василіска - великого магістра тамплієрів, Альтаїр повинен був його вбити. Кадар повідомив Альтаїру, що тамплієри зустрічаються на вечірці у Царя, там і буде Василіск. 

Стрибаючи через дахи Єрусалиму, Альтаїр дійшов до Садів. Альтаїр підслухав розмову, і дізнався що Айман один з гостей. Альтаїр переслідував Аймана, і нарешті допитав його, Айман повідомив йому що вечірка буде на Віллі на північ від саду. 

Альтаїр розвідав віллу, і виявив, що єдиний вхід на віллу - парадний, який охороняється кількома солдатами. Альтаїр спробував обійти солдатів, і пішов через дах вілли, там він став на дерев'яну платформу, яка зламалася і він впав вниз у Віллу. Кілька охоронців помітили Альтаїра і вирішили напасти, однак Альтаїр їх швидко вбив, потім Альтаїр зустрівся з інформатором Кадаром у Віллі. 

Інформатор повідомив Альтаїру, що існує прихований прохід щоб вийти з вілли непомітно. Він також розповів Альтаїру, що є старий механізм який відкриває секретний прохід. Після отримання інформації, Альтаїр пішов від інформатора і продовжив вивчати віллу. 

640px-A Public Execution.jpg
Дійшовши до входу в коридор, Альтаїр вбив охоронців і активував механізм. Потім він пішов в секретний прохід. Альтаїр зіткнувся з ще одним механізмом, йому вдалося активувати і цей механізм. Пройшовши прохід, він прийшов до кам'яної стіни і активував секретні двері. 

Вийшовши з проходу, ассассін побачив свою мету - Василіска. Побачивши Альтаїра, Василіск очима дав виклик і приготувався до поєдинку з ним. Однак, Альтаїр не хотів битися з тамплієром, а просто хотів взяти ключ. Василіск напав на ассассіна, Альтаїру вдалося відбитися від нападу і піднятися на спину, і зняти ключ з його шиї. Ассассін втік з вілли. 

640px-Ac-jerusalem1.jpg
Після втечі з вілли, Альтаїр повернувся в бюро де він зіткнувся з тамплієрами які збиралися вбити Кадара. Альтаїру вдалося врятувати Рафіка і вбити тамплієрів. Кадар дав Альтаїру карту де показаний Храм Піску, до якого тамплієри йдуть. Альтаїр покинув Бюро і відправився шукати Храм.

Дев'ять цілейРедагувати

Альтаїр повернувся в Єрусалим в 1191 році. Третьою ціллю Альтаїра був Талал - работорговець, який проживав в багатому районі міста і продавав рабів. 

Після збору інформації, Альтаїр прийшов у Бюро, а після розмови з Маліком, Альтаїр пішов до підвалів, де тримали рабів і зайшов туди. Він побачив їх, вони просили про допомогу. Зайшовши в зал, на Альтаїра прицілилися лучники Талала. Потім вийшов сам Талал. Після розмови, він втік, а Альтаїр вбив охоронців і лучників і побіг за Талалом. Нарешті наздогнавши його, Альтаїр його вбив. 

640px-Solomonjerusalemview.png

Альтаїр біля виходу з Храму Соломона

Кілька тижнів потому, Альтаїр знову відвідав місто, на цей раз щоб убити Мадж Аддіна. Після розслідування, Альтаїр прийшов у Бюро до Маліка і розповів всю інформацію, Малік дав перо і Альтаїр пішов до своєї мети. Він прийшов на страту людей, де Мажди Аддін ображав їх і привселюдно вбивав. Ассасін непомітно напав на Мадж Аддіном з даху і убивши його втік. 

Через кілька тижнів, Альтаїр повернувся знову в місто, щоб вбити свою останню мету - Робера де Сабле - магістра ордену тамплієрів. Знайшовши інформацію, Альтаїр прийшов у Бюро і все доповів Маліку, Малік дав перо і дозвіл на вбивство, Альтаїр пішов. 

Робер був на похоронах Мадж Аддіна, Альтаїр прийшовши на кладовище напав на Магістра тамплієрів. Після довгої битви, між Робером і його охоронцями, Альтаїр убивши їх, зняв шолом з Робера. Замість своєї мети він побачив дівчину Марію. Вона розповіла що Робер виїхав до Арсуфу для укладення договору між Хрестоносцями і Сарацинами для знищення Ассасінів. Альтаїр залишивши в живих Марію пішов у Арсуф щоб назавжди зупинити Робера де Сабле.

Випадкова вікі